Til dere med store barn..

MTDC

Forumet er livet
VIP
Storesøster på 2,5 år er for lang for bilstolen sin.. 9-18 kg stol.. Vi har stående et som er fra 15 kg, men det er forovervent og hun veier bare 14,3.. What to do? Føler ikke hun sitter trygt nok i noen av dem:-P

Storesøster på 2,5 år er for lang for bilstolen sin.. 9-18 kg stol.. Vi har stående et som er fra 15 kg, men det er forovervent og hun veier bare 14,3.. What to do? Føler ikke hun sitter trygt nok i noen av dem:-P
Jeg er nazi på det der, så jeg hadde kjøpt nytt bakovervendt. Gjerne 9-25kg, så kan lillesøster overta det etterpå. :)

Jeg er nazi på det der, så jeg hadde kjøpt nytt bakovervendt. Gjerne 9-25kg, så kan lillesøster overta det etterpå. :)
Ja, fant ut at det finnes når jeg googlet litt;-) Tror vi går for britax.. Bare skikkelig drit at det skjer den mnd vi har mest utgifter:-P Blir ikke noe påsatt hår med det første gitt;-)

Men hvilket sete skal man velge? I følge testene er ingen av dem bra nok:-(

Det har du helt rett i!:-) Anbefales av trygg trafikk, så da kjøper vi det:-) Tusen takk for hjelpen:-)

Vi har acta graco fra 0 -25 kg! Stol 2 altså! Begge jentene sitter bakovervendt i de! Men nå er 4 åringen liten og 2,5 åringen normal ( ca like stor) å de sitter enda fint bakover! Så lenge de ikke klager får de sitte sånn! Men når lillebror trenger ny stol kjøper vi nok beltestol til største om hun er tung nok da! Har lite lyst å kjøpe enda en stol nr to å da tror jeg ikke vi får plass i bilen:/

Back
Topp