til dere med "plager"

iselin22

Betatt av forumet
var på ul på privatklinikk på fredan, og sa da at jeg var VELDIG kvalm, har aldri sett et menneske så glad fordi jeg var kvalm.
han sa at det å ha mange og/eller sterke svangerskapsplager er et bra tegn på at dette skal gå bra=)
kan hende de fleste vet det, men ble veldig beroliget selv når han sa det, etter sa i feb=)

bra jeg ikke viste det forrige svangerskap, da hadde jeg nemlig ingen plager utenom vondt i hodet..

Nå ble jeg bekymret, har jo ingen symp omtrendt...[:(]

tror det er litt begge veier jeg da. jeg hadde symptomer før jeg fikk emma og trodde alt var okei, men jeg hadde en SA forde. og forrige gang hadde jeg ingen symptomer, og da fødte jeg Emma. så tror det er opp og ned på hver enkelt[:)]

ORIGINAL: *Emma08*

tror det er litt begge veier jeg da. jeg hadde symptomer før jeg fikk emma og trodde alt var okei, men jeg hadde en SA forde. og forrige gang hadde jeg ingen symptomer, og da fødte jeg Emma. så tror det er opp og ned på hver enkelt[:)]

Takk for oppmuntrende ord [:)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Hahaha den smilyen ser såååå feil ut, skal ikke si det høyt hva den minner meg om [8D]

*kremt* tror den smilyenforestiller det du tenker på[;)]
er en del smilyer her inne som jeg i alle fall har tatt feil av, har trodd det var kooselige smilyert også var de litt frekke i steden[:)]

p.s. har fryktelig lite symptomer jeg å, og er i alle fall ikke kvalm[&:]

Trur ikke du skal bekymre deg. Alt er like normalt.[:)]
Første gang jeg var gravid så va jeg ekstremt dårlig, og da viste det seg at jeg hadde blæremola. Når jeg blei gravid med gutt-ungen etter blæremolaen så hadde jeg ingen symptomer, og hadde et helt perfekt svangerskap.[:)] 

i et svangerskap er alt normalt som ikke normalt.

jeg kjenner de som har vært kvalme og spydd og allikavel mistet.
jeg kjenner de som har hørt hjertelyd og da er det 90 posent sjanse for at det går bra, men mistet
jeg kjenner de som ikke har kjent noe og fått et velskapt barn
jeg kjenner de som har blødd og store smerte og fått et velskap barn.

Så jeg sier det igjen i et svangerskap er alt normalt som ikke normalt . Kroppen er levende og derfor ingen fasit, men det er viktig at vi i prosessen ser lyst på tilværelsen og lytter til vår egen kropp.

Jeg også.... Trodde det var like normalt å ikke ha "plager" jeg[:-]

Forrige svangerskap spydde jeg to ganger. Jeg fikk litt ømme pupperom jeg løp i trapper. Jeg ble trøtt i begynnelsen (sovna på sofaen hver kveld i en måned) og etterhvert hadde jeg lite overskudd.

altså, et ganske så komplett problemfritt svangerskap, men gutten er frisk og rask.

Ingen grunn til å være bekymret om man ikke er plaget, bare nyt det.

til de som er plaget, så er det jo mer til trøst å vite at det er hormonene som gjør at det går bra som forårsaker det, men jeg tror det er litt sånn man sier for å trøste de som er plaget, samtidig som det altså ikke betyr at det ikek går bra for dem som har lite plager.

var ikke meningen å uroe noen, var mer ment som en trøst til de med "plager".

ORIGINAL: iselin22

var ikke meningen å uroe noen, var mer ment som en trøst til de med "plager".

skjønner det altså[:D][:)]

Jeg hadde ingen plager sist svangerskap og det gikk veldig fint fordi om[:)]

Back
Topp