Til dere med migrene/hodepiner..

Alvani

Forelsket i forumet
Jeg kan ikke huske om jeg har rukket å tipse dere om dette..

Beklager, er litt i tåka merker jeg [8D]

Men anyways - så vil jeg bare absolutt anbefale dere som sliter med migrene/hodepiner å kjøpe dere magnesium tilskudd og ta dette.

Jeg begynte såvidt å ta det forrige uke i 4-5 dager.. så var vi på tur i Bergen i helgen, og da sløvet jeg og glemte å ta de... gikk plutselig med hodepine konstant hele helgen.. så på mandag begynte jeg å ta det igjen - men det tar sikkert litt tid før det gir effekt så på mandag fikk jeg en vanvittig fæl migrene..

Men i går og i dag har jeg vært HELT annerledes!! Jeg har et nytt hodet og det føles fantastisk!

Utifra alt hva jeg har gjort i dag, skulle jeg ABSOLUTT hatt migrene i dag..
Har rydda masse stæsj, og vaska klær, og vært rundt i byen på gla'maten (og byturer med høyt støynivå pleier å gjøre meg dødssliten i hodet om ikke annet.. som glir sakte over i hodepine og deretter evt. migrene)

Men... jeg merker ingenting!!! [:D][:D] Så prøv det hvis du sliter med mye hodepiner eller migrene! Det gjør definitivt noe med meg!!! (Jeg har fått bøttevis av tips om å prøve alt mulig, men ikke alt jeg orker... men en meget overbevisende ukjent dame fikk meg til å prøve magnesiumtilskudd... og jeg er allerede overbevist om at det har gjort utslag)

Ååå tusen takk, Alvani! Det skal prøves ut!!!

Her prøver jeg alt som kan prøves!![:)]

Takk for tipset[:D] Tar du mer en normal dose? Kjøpt på helsekost eller apotek?

Jeg hater å ta tabletter, så jeg tar bare 2 stk. Det står vel at man kan ta 2-3 stk. Noen har sagt at man kan ta flere og (opptil 5 tror jeg jeg leste) til man ser at man får effekt.. Magnesium brukes hvis til mye rart i kroppen, så skal godt gjøres å få for mye av det visstnok..

Det hjelper også mot søvnproblemer og rastløse ben bla.

Jeg kjøpte bare de første jeg kom over på helsekost.. Boksen var vel merket Sunkost. Noen har i etterkant sagt at man gjerne får enda bedre effekt hvis man kjøper de som er både sink og magnesium... vel, jeg måtte bare starte et sted, så jeg valgte de som kun var magnesium [:)]

Lykke til! Håper dere også får effekt av det! Svært mange gjør iaffal... [:)]

Back
Topp