til dere med kynnere

jas

Forumet er livet
hvordan er det egentlig??
Blir hele magen hard eller er det bare enkelte områder??

Jeg kjente plutselig at magen strammet seg litt akkurat ved navelen, og når jeg tok der så var det litt hardt akkurat der...
Er dette kynnere, eller er det benet til junior jeg kjenner???

det vil si at hele magen strammer seg??
Er så dårlig på disse tingene jeg altså...

Jeg sto oppreist i stad, og plutselig knyter det seg et lite område akkurat ved navelen (litt på høyre side), det gjør ikke vondt, og det gir seg nesten med engang....
Lurer på om det er nurket som beveger seg på en litt rar måte....

For jeg har skjønt det slik at hele magen strammer seg ved kynnere....-ikke bare et bitte lite område......

ORIGINAL: Nusse76

Kjenner at d strammer seg i hele magen jeg..mest øverst.Holder på i ca 30 sek,så gir d seg...

Signerer,men det varer gjerne lenger også hos meg [8|]

ORIGINAL: Jas

det vil si at hele magen strammer seg??
Er så dårlig på disse tingene jeg altså...

Jeg sto oppreist i stad, og plutselig knyter det seg et lite område akkurat ved navelen (litt på høyre side), det gjør ikke vondt, og det gir seg nesten med engang....
Lurer på om det er nurket som beveger seg på en litt rar måte....

For jeg har skjønt det slik at hele magen strammer seg ved kynnere....-ikke bare et bitte lite område......

Mulig det er litt forskjellig fra person til person, men for meg så høres det ut som at det er nurket ditt som beveger seg[:D]

Jeg har masse kynnere flere ganger om dagen og noen av dem varer en god del lengre enn 30 sek også..
Starter øverst i magen, men hele magen blir steinhard..
Ikke vondt altså, litt ubehagelig noen ganger..[;)]

med meg blir magen knallhard og litt "tung"- akkurat som om du skulle hatt en fotball...eller en "medisinball"[:D] (sånn tung ball vi hadde i gymmen på barneskolen!) under huden....
Tror visst du bare kjenner det en plass at du sikkert kjenner et lite kne eller en liten hel...?

da er det nok lille gullet mitt som rører på seg inni der [:D]
Så morsomt egentlig, det skjer så plutselig også [:D] morsomt!!!!

Back
Topp