Til dere med ks

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Lurer på en ting. Er ti dager siden keisersnittet, men syns det er noe rart. Over keisersnittet, så har jeg nesten ikke noe følelse. Føler meg nummen og akkuratt som om jeg fortsatt har spinal. Jeg kjenner ting, men ikke sånn som man skal. Har og en liten hard klump på venstre side, over snittet.
Tok av bandasjen i dag, og det ser veldig fint ut. Nesten ikke noe skorpe og flere steder det er grodd igjen.
Er dette normalt??

Jeg har ingen følese ennå iet stort området rundt arret, men kommer litt og litt. Jeg fikk aldri tilbake full førlighet etter mine 2 forrige ks så regner ikke med å få det nå heller. Men det kan være individuelt, tror de fleste får tilbake følesen etterhvert men det kan ta tid.

Jeg har et område over snittet på høyre siden der det fortsatt er numment. Og det er nå snart 5 uker siden, så det kan nok bli langvarig den følelsesløsheten, men jeg tror det er helt normalt.

Ok, da er det vel normalt:) Syns det er så ekkelt med så lite følelse i det området :s

Ja, sånn føles det her også, hadde ks på søndag. Tror det er helt normalt, og ikke alltid man får full følelse der hjem heller, ettersom jeg har forstått "/

Ja, sånn føles det her også, hadde ks på søndag. Tror det er helt normalt, og ikke alltid man får full følelse der hjem heller, ettersom jeg har forstått "/

Gratulerer med baby :-)

Men er det noen av dere som har harde "klumper" rundt/under snittet?
På venstre side, helt i starten av snittet har jeg en myk kul. Den er veldig vond, og verker om jeg anstrenger meg.

Men er det noen av dere som har harde "klumper" rundt/under snittet?
På venstre side, helt i starten av snittet har jeg en myk kul. Den er veldig vond, og verker om jeg anstrenger meg.
Få noen til å se på det, og rør kun rundt/på såret med fingre du har antibakka. Du vil ikke ha en betennelse, trust me. (Det går sikkert helt fint, men better safe than sorry). Angående følelse så er det to år siden mitt, og jeg mangler fortsatt litt følelse på noen små steder rundt snittet. Ikke noe jeg tenker over :)

Få noen til å se på det, og rør kun rundt/på såret med fingre du har antibakka. Du vil ikke ha en betennelse, trust me. (Det går sikkert helt fint, men better safe than sorry). Angående følelse så er det to år siden mitt, og jeg mangler fortsatt litt følelse på noen små steder rundt snittet. Ikke noe jeg tenker over :)
Får hjemmebesøøk fra helsestasjonen på mandag, så får spørre da :) Ok, godt å høre :) er nok litt ekstra nå siden det ikke er så mange dager siden :P

Ja, det var "verst" i begynnelsen husker jeg, følelsen kom mer og mer tilbake. :)

Back
Topp