Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
første gangen gutten her lå i voerkøye var han 3år, på hytta, der er det en litt høy sengekant på senga så han ville ikke kunne trille utbondekone skrev:
Så hver gang vi er på hytta er det veldig gjevt å få lov å ligge i den øverste køya
må vel se ann barna og ikke bare alder....Gutten her på 5 får ikke høyseng ennå,for han er ei urokråke uten like og ramler ut titt og ofte ;)HeDa skrev:
vi skal kjøpe køyeseng til mini når han blir 4 år om en mnd.Snuppo og Sneipen skrev:
Men vi har ikke bestemt om vi skal kjøpe med seng oppe og nede,eller kun seng oppe.
Hva mener dere? eller hva har dere?
Kidada skrev:
vi skal kjøpe køyeseng til mini når han blir 4 år om en mnd.Snuppo og Sneipen skrev:
Men vi har ikke bestemt om vi skal kjøpe med seng oppe og nede,eller kun seng oppe.
Vi har kjøpt sånn seng uten noe under til begge ungene her..
Koste 1400 på ikea, men de solgte de ut til 195kr da de bytta farge på de ifjor.. så da kjøpte gubben 3 sånne senger.. vi har 2 barn, go figure...
Anyways, planen er at de skal få sånn seng når de blir litt større og at de kan ha en pult eller sofa under og utnytte rommene mer :D Men disse sengene er veldig høye da, finnes jo noen som er sånn midt på treet, og da kan de bygge hytte under, eller ha leker der. Synes det er supergreit å få senga opp fra gulvet jeg. Mer gulvplass :D OG da blir det ikke til at de leker og herjer i senga på dagtid (de er mestere til å få med seg sand inn og helst oppi senga mens de leker på rommet.. gaah)
Men det er jo også greit med seng nederst hvis de feks er syke, eller ikke vil ligge oppe en periode osv.. spysyke, knukket arm eller bein, eller annen sykdom eller bare ikke lyst til å ligge høyt oppe.. vet aldri..
Vi har et greit gjesterom her med to rammemadrasser, så vi har tenkt at vi kan slenge de inn til ungene hvis noe skulle skje så de ikke kan ligge opp for en periode.. Greit å tenke igjennom..
Snuppo og Sneipen skrev:
Kidada skrev:
Vi har kjøpt sånn seng uten noe under til begge ungene her..
Koste 1400 på ikea, men de solgte de ut til 195kr da de bytta farge på de ifjor.. så da kjøpte gubben 3 sånne senger.. vi har 2 barn, go figure...
Anyways, planen er at de skal få sånn seng når de blir litt større og at de kan ha en pult eller sofa under og utnytte rommene mer :D Men disse sengene er veldig høye da, finnes jo noen som er sånn midt på treet, og da kan de bygge hytte under, eller ha leker der. Synes det er supergreit å få senga opp fra gulvet jeg. Mer gulvplass :D OG da blir det ikke til at de leker og herjer i senga på dagtid (de er mestere til å få med seg sand inn og helst oppi senga mens de leker på rommet.. gaah)
Men det er jo også greit med seng nederst hvis de feks er syke, eller ikke vil ligge oppe en periode osv.. spysyke, knukket arm eller bein, eller annen sykdom eller bare ikke lyst til å ligge høyt oppe.. vet aldri..
Vi har et greit gjesterom her med to rammemadrasser, så vi har tenkt at vi kan slenge de inn til ungene hvis noe skulle skje så de ikke kan ligge opp for en periode.. Greit å tenke igjennom..
Takk for svar.
Han har allerede et ganske stort rom,så trenger ikke mer gulvplass.
vi tenkte det hadde vært greit med seng nede (som er sofa når vi ikke har overnattingsgjester)
Eller blir det dumt?
Kidada skrev:
Synes det høres veldig smart ut jeg :D
Sofa og plass til å ha venner som overnatter.
Her har ungene hvert sitt rom på ca 20 kvadrat, så har egentlig plenty av plass de også, men men, når de først var så billige så klarte ikke gubben å dy seg :P
Jeg har tenkt høy seng til storesøster her å. Si ifra hvordan det går da, så jeg vet om jeg tørr å kjøpe ny seng*lykkeligst* skrev: