TIL DERE MED HALSBRANN

bkm

Betatt av forumet
Har vært til jordmor i dag,,fikk tips som skal hindre halsbrann!!!
Start dagen med en mariekjeks før dere står opp om morgenen,,,den skal tygges og tygges slik at d blir masse spytt i den før den svelges,dette hjelper mot kvalme også.
Vi får igang forbrenninga mye tidligere og det skal fungere mot halsbrann og kvalme!!!

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

TAKK

Jeg sliter med halsbrann om kvelden/natta og fikk tips om Gaviscon fra min jordmor. Funker som bare det og jeg har fått sove siden jeg prøvde ut det!

Ååå, tusen takk!! Det skal jeg prøve ut...[:D]

Alt av tørt brød og nøytrale vare skal hjelpe, spyttet nøytraliserer magen. Gaviscone er veldig hjelp også siden den legger lokk over syren.

takker det skal skal jeg ta med meg, hadde store problemer med første mann, venter på at det skal komme denne gangen også, ellers så er det Galviscon jeg har brukt på kvelden før jeg legger meg!

det aller beste mot halsbrann er faktisk "love hearts" drops..gode er di jo o[:D]

ORIGINAL: engelimagenmin

Jeg sliter med halsbrann om kvelden/natta og fikk tips om Gaviscon fra min jordmor. Funker som bare det og jeg har fått sove siden jeg prøvde ut det!

dette funket litt når jeg gikk med første :-)
Men om Mariekjeks funker er det billigere å myyyyye bedre :-)

Tusen takk for tipset[:D]

ORIGINAL: mor2010

det aller beste mot halsbrann er faktisk "love hearts" drops..gode er di jo o[:D]

hehe, signerer denne. Den har jo samme skum effekt men smaker mye bedre :)[:D]

Eg et ananas på boks når eg får halsbrann, og det hjelper[:)] Og smaker godt[:D]

ORIGINAL: mor2010

Desverre er det bare de hvite som funker på meg... [&:] Og dem er det jo nesten ingen av i en rull! [>:]

Jeg jakter febrilsk på noen store hvite brusegodiser som er ganske like som lovehearts bare myyye større, også selges de en og en i ei lita gul pakke med bilde av et monster på... De fantes da vi var små, og jammen fant jeg det ikke da jeg gikk gravid sist også, men denne gangen har jeg ikke funnet de... [&o]

Back
Topp