Til dere med halsbrann!

PlasticApple©

Forumet er livet
Mandler hjelper! Tenkte bare å formidle det [;)]

thank u, skal jeg prøve[;)]

må bare spørre... når fikk dere halsbrann??? 

Denne gang fikk jeg det tidlig... ca uke 14, tror jeg...

Vil bare si at melk hjelper også! Drikker litt mye sjokolademelk for tida, jeg da, siden jeg ikke er så glad i melk...[:)]

Mandla jalp ikke mæi...

Jeg har alltid slitt litt med halsbrann jeg (arvelig sykdom i familien), og heldigvis har det ikke blitt noe værre enda i svangerskapet. Med mindre jeg spiser noe jeg vet fremkaller det da... F eks boller! Eller Godt og Blandet! Men da hjelper ikke mandler det spøtt nei!

Men Gaviscon redder meg!!!

Jeg har funnet ut at hvis jeg unngår feit og søt mat, unngår jeg også halsebrann. Var på fest på fredag og spiste masse feit pizza og kake, og da hadde jeg halsebrann hele kvelden og lørdagen ... Men etter det, har jeg prøvd å holde meg til sunn mat, og da har jeg ikke hatt noe halsebrann heller. Og sunn mat er jo tross alt best for babyen også - det er bare så fristende med kaker ... [:)]

Takk for tipset, har sittet å sovet de siste nettene.. men jeg har vært på apoteket og kjøpt Gaviscon og det hjelper også[;)]

Takker for tipset. [:D] jeg har forresten funnet ut at når halsbrannen begynner så hjelper det å drikke en halv- til en liter vann for å vanne ut magesyren på en måte. blir myyye mildere og bedre. ingen kalorier og bra for tennene. hehe. :)

Back
Topp