Til dere med halsbrann :)

Mamma'n til J&M :)

Elsker forumet
jentene i juni13
Jeg har plundra så fælt med halsbrann, har prøvd det meste av ting jeg får på apoteket.. Men nå kjøpte jeg link tyggis, å di FUNKER!! :) di holder faktisk lenge også:)

Her bruker jeg Titralac, og funker som bare pokker :)

Holder meg til sjokolademelk, funker det også ;-D hehe Men kanskje jeg skulle prøvd den tyggisgreia..?

Har brukt den litt men en pakke koster jo nesten 100kr. Da fikk det billigere med melk:-) men den virker veldig bra også syns jeg det var en "gøy"tyggegummi å tygge på:-) lager sånn knitrelyd:-)

hva heter den "tyggegummien" ?? Jeg er desperat etter noe som funker. Har brukt novulazid i lengre tid, men nå hjelper den ingenting. Og uansett hva jeg spiser, så får jeg halsbrann.

Den heter link tyggegummi:) jeg har prøvd det meste, men er kun den som har funka:) di koster som nevnt her 100 kr for 20 stk, men den holder opp til to timer og mange ganger lenger:)

Funker de selv om du spiser eller drikker etter du har fått lindring? Jeg bruker gaviscon, men jeg spiser jo hele tiden, så da kommer jo dette "lokket" som gaviscon lager helt bort :P

Åh, da må jeg prøve det! Takk for tips :) Sliter voldsomt med halsbrann her og, ganske slitsomt, spesielt på natta..

Man kan røre ut litt natron i vann, dethjelper også :-)kjerringråd jeg prøvde da jeg ikke hadde noenting annet :-)

De må prøves :) Selv om gaviscon nesten er snacks nå ;)

Back
Topp