B besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP 12 Feb 2013 #21 Super skrev: Vi hadde felles søppeldunker som stod ute, og det var ganske uaktuelt å løpe ut og 2 etasjer ned i midten av februar –xx opp til 10 ganger om dagen Klikk for å utvide … det forstår jeg,men her har jeg de rett utenfor døren,ca 15-20 skritt fra badet:
Super skrev: Vi hadde felles søppeldunker som stod ute, og det var ganske uaktuelt å løpe ut og 2 etasjer ned i midten av februar –xx opp til 10 ganger om dagen Klikk for å utvide … det forstår jeg,men her har jeg de rett utenfor døren,ca 15-20 skritt fra badet:
Super Elsker forumet 14 Feb 2013 #22 besnik skrev: det forstår jeg,men her har jeg de rett utenfor døren,ca 15-20 skritt fra badet: Klikk for å utvide … Oh, I wish! Må være deilig å bli kvitt "drittet" (bokstavelig talt) med en gang
besnik skrev: det forstår jeg,men her har jeg de rett utenfor døren,ca 15-20 skritt fra badet: Klikk for å utvide … Oh, I wish! Må være deilig å bli kvitt "drittet" (bokstavelig talt) med en gang