Til dere med flere barn[emoji846]

tezla

Blir kjent med forumet
Dette er mitt 6 svangerskap og jeg har aldri slitt med kvalme før NÅ[emoji31] ( 7+0 )
Kan det være en indikasjon på at noe er galt med spiren? Eller kan det være alderen? (Er 36)
Har 2 jenter og 3 gutter, kan ikke huske at jeg var kvalm med noen av dem!!
Noen som har det slik
Er konstant kvalm, hjelper ikke å spise, da blir det bare værre!! Har dere noen råd??
Har ikke kasta opp enda, men det er nok pga jeg har klart å holdt meg siden jeg haaaater å spy[emoji13]sitter nå å gruver meg skikkelig til å gå på jobb, for den kombineres dårlig med kvalme for å si det sånn...!!
Noen her som har flere kvalmefrie svangerskap bak seg, som også har fått kvalmebølgen kasta på seg nå??

Huff, kjedelig å møte på kvalmen med nr 6. Kvalme pleier å være tegn på at alt er ok. Kanskje du har to på vei? Jeg har bare to spykvalme svangerskap bak meg, så jeg hadde håpet å gå andre veien pga alderen (37). Men neida... ingenting som hjelper på her heller - bare la tiden gå og håpe det går over veldig snart.

Kvalme skal visstnok være et sunnhetstegn av en eller annen merkelig grunn. Så jeg ville ikke bekymret meg :-) ingen erfaring med friskt svangerskap tidligere for å si det mildt. Så hvorfor du plutselig er dårlig denne gang kan jeg ikke uttale meg om. Dundersalt i veska fikk meg igjennom noen dager innimellom på jobb rundt uke 15 og utover sist [emoji23] Eneste tipset jeg har å komme med. Spent på om kvalmen og oppkast melder sin ankomst her også snart..

Huff, kjedelig å møte på kvalmen med nr 6. Kvalme pleier å være tegn på at alt er ok. Kanskje du har to på vei? Jeg har bare to spykvalme svangerskap bak meg, så jeg hadde håpet å gå andre veien pga alderen (37). Men neida... ingenting som hjelper på her heller - bare la tiden gå og håpe det går over veldig snart.

Ja er kjempekjedelig!! Iallefall når jeg har vært frisk å rask under hele svangerskapet med de andre[emoji4] håper virkelig ikke at det 2!!!!! Da får jeg fullstendig panikk!!!! Skal ringe å be om TUL for å forsikre meg om at det er bare 1 og heller lære meg å leve med kvalmen, hehe[emoji4]

Kvalme skal visstnok være et sunnhetstegn av en eller annen merkelig grunn. Så jeg ville ikke bekymret meg :-) ingen erfaring med friskt svangerskap tidligere for å si det mildt. Så hvorfor du plutselig er dårlig denne gang kan jeg ikke uttale meg om. Dundersalt i veska fikk meg igjennom noen dager innimellom på jobb rundt uke 15 og utover sist [emoji23] Eneste tipset jeg har å komme med. Spent på om kvalmen og oppkast melder sin ankomst her også snart..

Ja har lest at det skal være "bra"! Har liksom aldri tenkt over det med kvalme siden jeg ikke har vært det før..men nå leser jeg det jeg kan komme over, hehe!! Takk for tipset med dundersalt- må prøves[emoji4][emoji4]

Har vært kvalm med alle de 5 første. Som regel har det begynt rundt uke 7. Så jeg har kanskje ei grei uke til før det begynner... pleier å holde på lenge da. Diverse drops, mat med lite smak, lite stress, nok søvn osv holder det i sjakk/levelig. Men jeg vet noen dager kommer til å bli verre enn andre.

Ja er kjempekjedelig!! Iallefall når jeg har vært frisk å rask under hele svangerskapet med de andre[emoji4] håper virkelig ikke at det 2!!!!! Da får jeg fullstendig panikk!!!! Skal ringe å be om TUL for å forsikre meg om at det er bare 1 og heller lære meg å leve med kvalmen, hehe[emoji4]

Skjønner at du får panikk om du får vite at det er to [emoji85] Vi fikk selv vite det på tirsdag, og har ei fra før av.. Lykke til! Det tar litt tid for å venne seg til tanken [emoji85]

Back
Topp