Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Piffi Allkrydda
Guttungen sover på eget rom, han pleier å våkne tiiiiiidlig rundt 5-halv 6. Da får han ligge sammen med oss og puppe til vi må stå opp. Han sover på naborommet og vi har dørene åpne, så jeg våkner tvert han lager et grynt! [:D] Gubben derimot våkner ikke uten at jeg rister i han! [:D]
Guttungen sover på eget rom, han pleier å våkne tiiiiiidlig rundt 5-halv 6. Da får han ligge sammen med oss og puppe til vi må stå opp. Han sover på naborommet og vi har dørene åpne, så jeg våkner tvert han lager et grynt! [:D] Gubben derimot våkner ikke uten at jeg rister i han! [:D]
ORIGINAL: *vimsa*
sover på eget rom. har ikke babycall,men rommet er vegg i vegg med vårt så hører han. han pludrer en stund og hvis vi ikke kommer etterhvert så begynner han å gråte..[:)]
ORIGINAL: Heijdii
Jeg våkner ikke av han jeg, han sover vegg i vegg med meg(naborommet).. nå pleier jeg å
ha vekkerklokken, han våkner ca halv 9.... sist lørdag så hadde jeg glemt vekkerklokken å bråvåknet 11.10............................. å da følte jeg meg som en skikkelig dårlig mamma, huff!!
kanskje jeg ska vurdere babycall![:-]