Til dere med ett-åringer

Juliette

Forumet er livet
Når og hvordan våkner de om morgenen, og sover de på eget soverom? Hvis de sover på eget soverom, - hvordan gir de dere beskjed om at de er våkne? Roper de på dere, eller gir de bare fra seg noen små, søte snøft og grynt over babycallen eller hva?[8|]

sover på eget rom.. våkner og ligger å prater med seg selv en stund før hun roper mamma[:)] har babycall...

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Guttungen sover på eget rom, han pleier å våkne tiiiiiidlig rundt 5-halv 6. Da får han ligge sammen med oss og puppe til vi må stå opp. Han sover på naborommet og vi har dørene åpne, så jeg våkner tvert han lager et grynt! [:D] Gubben derimot våkner ikke uten at jeg rister i han! [:D]

mini sover på eget rom (naborommet). så jeg hører han bare han snur seg i senga. han våkner rundt kl 7 og roper mamma.

Min blir 1 år om noen dager.
Han våkner alt fra 6-8 om morgenen, som regel så står han i senga si å vekker storebroren sin, jeg har babycall inne på soverommet. (Gutta deler soverom)
Så hvis jeg bruker for lang tid begynner han å skrike å rope.
Ler å hopper når jeg kommer inn[:D]

På dagtid så skriker han når han våkner, så skjer aldri at han bare våkner å sitter i senga stille når jeg kommer inn.

våkner ca 7 når vekkeklokken min ringer. er det helg kan han fort sove til ca 9 [:)] sover på eget rom, med deler med broren sin.
hører han prater, små sutrer når han våkner. har rom vegg i vegg så hører han uten babycall

Guttungen sover på eget rom, han pleier å våkne tiiiiiidlig rundt 5-halv 6. Da får han ligge sammen med oss og puppe til vi må stå opp. Han sover på naborommet og vi har dørene åpne, så jeg våkner tvert han lager et grynt! [:D] Gubben derimot våkner ikke uten at jeg rister i han! [:D]

signerer denne jeg. HELT likt som her!

Han våkner alt mellom 0530- 0830. Som oftest rundt kl 7. Da synger han litt, roper litt på mamma og pappa og herjer i senga si. Hvis han ar gjort alt dette, forså å bli stille, da er det fare på ferde. Enten drar han av alt i senga eller så bajser han. Hehe[:D]
Han ligger på eget rom. Har stort sett callingen på. Men han drømmer så mye om natta, så noen ganger slår jeg den av, for han ligger vegg i vegg, og vi hører nesten hvert knyst likevel...

Sover på eget rom. Våkner som regel i åtte tiden , men noen ganger er jeg så heldig at det er ni.

Men ja, kommer noen søte lyder i fra baby callen ![:D]

Jeg bare lurer på om det er noen særlig forskjell på det å sove på eget rom eller ha de på samme rom som en selv. Spretter man fortere opp når de våkner på eget rom for å gi de tryggheten (altså at de ikke skal være alene)? Tåler de å vente noe når de ligger på eget rom? [8|]

Han ligger på eget rom. Våkner som regel engang etter kl 04, da våkner jeg av at han gråter. Da får han komme inn i sengen til oss. Så sover vi der til kl 07 og blir vekket av et stort smil og latter (som regel [;)])

her hyler han når han våkner i halv 7-7 tiden. har babycaller, men er så lytt i huset vi hadde nok ikke trengt det.

ORIGINAL: *vimsa*

sover på eget rom. har ikke babycall,men rommet er vegg i vegg med vårt så hører han. han pludrer en stund og hvis vi ikke kommer etterhvert så begynner han å gråte..[:)]

Samme her[:)] Hender jo at han hyler med en gang han våkner da, men stort sett ligger han og babler i senga si en stund.

Vi har en på snart 11 mnd, men svarer likevel [;)] Han sover på eget rom. Vi har babycallen inne hos oss, hører han er våken med at han ligger og "prater" som regel, en gang i blant av at han gråter. Han er som oftest våken mellom 6.30-7.30 en gang. Hvis han våkner tidlig, får han komme og kose sammen med oss i senga [:)] Står opp rundt 7.30...

Min er bare 10 mnd. Vi samsover, men jeg står opp ca kl 9, og han sover da alene til ca 10. Jeg setter soveromsdøren åpen, så jeg hører ham fint på stuen. Han ligger og vrir seg og grynter litt før han våkner. Som oftest går jeg inn til ham da, så er jeg der når han våkner. Ellers så setter han seg opp i sengen og roper på meg når han våkner.

Jeg våkner ikke av han jeg, han sover vegg i vegg med meg(naborommet).. nå pleier jeg å
ha vekkerklokken, han våkner ca halv 9.... sist lørdag så hadde jeg glemt vekkerklokken å bråvåknet 11.10............................. å da følte jeg meg som en skikkelig dårlig mamma, huff!!
kanskje jeg ska vurdere babycall![:-]

Her bor vi fortsatt på samme soverom, jeg og gutten min (16 mnd). Det er bare midlertidig til vi finner oss et større sted å bo (nylig flytta til hjembyen igjen). Han begynner stort sett med noen grynt, deretter babling mens han snur seg rundt i senga frem og tilbake, men som oftest rett opp å stå i senga og rope på meg. Han våkner som regel mellom seks - kvart på syv. Når han først har reist seg opp i senga, er det ikke noe håp om å få lagt han ned igjen, da er det bare å starte dagen[;)]

Lurte litt på om man har mere "ro" om morgenen når de er på eget soverom, men tydeligvis ikke. Virker som vi har det ganske likt sånn sett.

Guttungen sover på eget rom, han pleier å våkne tiiiiiidlig rundt 5-halv 6. Da får han ligge sammen med oss og puppe til vi må stå opp. Han sover på naborommet og vi har dørene åpne, så jeg våkner tvert han lager et grynt! [:D] Gubben derimot våkner ikke uten at jeg rister i han! [:D]

Signerer hver eneste ord [:D]

ORIGINAL: Heijdii

Jeg våkner ikke av han jeg, han sover vegg i vegg med meg(naborommet).. nå pleier jeg å
ha vekkerklokken, han våkner ca halv 9.... sist lørdag så hadde jeg glemt vekkerklokken å bråvåknet 11.10............................. å da følte jeg meg som en skikkelig dårlig mamma, huff!!
kanskje jeg ska vurdere babycall![:-]

Hadde han sovet til 11.10 han også, tror du?

hun sover i egen seng ved siden av min, våkner i syvtiden, står da og vinker og roper halloooo halloooo[:D]til jeg våkner....

Back
Topp