Til dere med bilstol pose..

Kaas!

Flørter med forumet
Jeg har voksi move pose og maxi cosi cabriofix sete, og nå som alt er vasket og klart måtte jeg jo teste litt :)
Men, tar dere ut nyfødt innlegget i setet når dere bruker posen?synes liksom det virka litt trangt, men nå har jeg jo aldri testa det med baby da :p

(så mye rart man bruker tiden på å spekulere i når man går sånn å ruger i "sjarmøretappen" )

Følger denne, for har lurt på det samme selv. Blir skikkelig klønete med innlegget sammen med posen.

Jeg har bozz pose og besafe sete... Tar ikke ut innlegget nei :p virker trangt ja, men jeg putta ei dukke oppi for å sjekke både med og uten innlegg og den satt best med innlegg ;)

Nope, er helt fin plass med baby oppi posen uten at man må ta ut noe :)

Sniker fra januar;) har pose og samme sete, fikk en tass på 52 cm og det går med innlegget:) riktignok ikke så lenge til vi må fjerne det men:p

De små bebisene våre er mindre enn vi tror, så går nok fint med innlegget i noen uker :p
Jada, de er jo det :) jeg hadde akkurat vært på vekstkontroll samme dagen jeg testa det ut, og fått beskjed om at bebisen min ligger 21% over gj.snittet i vekst. Så jeg så nok for meg en monster baby :p

Det har jeg ikke tenkt på faktisk, men takk for tipsene! Har også voksipose i bilstol. Spurte en venninne nå og de tok ikke ut nyfødtinnlegget nei.

Jeg har også voksi move og samme bilstol. Jeg tok ut nyfødtinnlegget, syns det ble bedre plass da.

Back
Topp