Til dere med angelcare bleiebøtte..

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Her kommer et tips om du synes de refilposene er dyyyyre...

Vel.. IKKE kast den tomme refil-plast-dingsen.
Kjøp vanlige hvite avfallsposer.. (jeg kjøpte 60x60, men tror kanskje jeg burde hatt 60x100) Og putt enden ned gjennom "luka". Kanten på posen stapper du bare nedi den gamle refilboksen, og vips, har du myyyye billigere poser til bleiebøtta. Herretter går ALLE bleier nedi der, og ikke bare bæsjbleier.
Og den bæsjbleien jeg putta nedi idag tidlig, lukter IKKE...

Da skal jeg gjøre det!! Er mye lettere å få tak i hvite avfallsposer enn refillene, og når det er billigere i tillegg er det helt suuupert!! Tusen takk for tipset!

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Det skal testes ut ja. [:D]

Nå har ikke AngelCare avtale med BabyShop/Reflex lenger, så det er også blitt litt komplisert å få kjøpt refillene.....

Jeg syns ikke bøtta lukter......

????   hvor har de det da?

ORIGINAL: ~snart mamma~

Nå har ikke AngelCare avtale med BabyShop/Reflex lenger, så det er også blitt litt komplisert å få kjøpt refillene.....

????   hvor har de det da?

jo sjekka sida til reflex nå, og mange butikker fører ikke og mange butikker har.. men her jeg bor har de

http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=91

Reflex har avtale med AngelCare enda, de deler ihvertfall fremdeles ut gratis bleiebøtter til gravid fra 6 mnd og de med barn opp til 3 mnd.[:)]

Det må prøves! [;)] Jeg er fri idag!
Takk for tips! [:D]

Her får man en 3-pk med refill for 250 kroner [8D] 

ORIGINAL: monica

bra tips[:D] men synes egentlig at det lukter litt av hele bøtta jeg....

Jeg kaster bare tissebleier i den jeg... ellers så stinker det...Kan være fordi vi har varme i gulvet!?!?

ORIGINAL: reimaTURBOtec

Jeg kaster bare tissebleier i den jeg... ellers så stinker det...Kan være fordi vi har varme i gulvet!?!?

Jeg tror det.. Merker min lukter litt jeg også.. men det er kun når jeg står rett ver den.. Det stinker ikke på badet liksom. tenkte å kjøpe med en sånn metallrist som man setter kaseroller på.. Da får den jo masse luft under, og står ikke rett på varmen. Tror det kommer til å gjøre susen.. Meeen.. veien er jo så laaaang til butikken...[8D]

ORIGINAL: thejohan

Har du varmekabler på badegulvet? Eller der bleiebøta står?
Det kan være en grunn til at det lukter..
Sett bleiebøtta oppå noe, så kanskje det blir bedre! [:)]

Har bøtta på varmekabler, og lukter ikke noe...Veldig fornøyd med den. Men refillene er dyre ja!!

dytter litt..
Dersom man sliter med å få posen til å sitte, så er det bare å klemme den mellom lokket. Det lokket "under" lokket liksom.. Der refillene sitter...
Herregud.. jeg er dårlig til å forklare..[8D]

Åh så lurt[;)]. Takk for godt tips, det skal prøves[:D].

Back
Topp