Til dere med 3 barn eller fler. Hvilken bil har dere?

Neya

Forelsket i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Om det skulle bli tvillinger her så ender vi opp med å måtte bytte bil. Har en på 2 år og to jenter på 13 og 15 år. Sjelden vi kjører alle sammen, men bare 3 smårollinger gjør jo at hele baksetet er fylt opp i Skoda octaviaen. :wacky: Hva slags biler har dere og kanskje kan anbefale?

Dette blir tredjemann. Har Jaguar I-Pace og Toyota hilux. Jaguaren elsker jeg, så den har jeg ikke lyst til å bytte ut. Jeg tenker at vi ser an hvordan den fungerer, og dersom det blir trangt får vi bytte ut hiluxen som mannen bruker :laughing002
Nå er jo de to eldste så store at de ikke bruker sete (kun pute på han som ikke har bikket 150 i høyde enda).

Da gutta var små derimot hadde jeg Volkswagen touran, og der var det GOD plass i baksetene :) var på langtur med ei venninne, og da hadde vi tre bakovervendte bilstoler baki der uten problem!

XC90'n er det veldig god plass i! Mamma og pappa har den, og de tar med seg alle fire barnebarna uten problem :) det som er fint med den er jo at man sitter også godt som voksen i de bakerste setene! Det er myyye plass. Bagasjerommet blir litt lite om de bakerste setene er oppe da, men med tre barn trenger man jo ikke bruke de ;)

vi har skoda octavia og Audi Q7 med 7 seter. Men best plass i audien. Vurderer å bytte ut skoda men vi har aldri hatt 3 barneseter i Skodaen ennå da det er kun de to minste som bruker sete så får se da

Sniker! Vi venter nr 4, og har generelt et stort behov for plass- da 2 av guttene spiller hockey. I morgen får vi levert en Mercedes EQV! Stor «van», med masse plass og store, gode seter! Og siden den er 100% elektrisk koster den 400.000kr mindre enn feks XC90. Vi er veldig fornøyde med avgjørelsen så langt :) Også blir det veldig godt å ikke velge mellom bagasjeplass og sete nr 6 og 7. :)

Venter tredjemann... har Ford Galaxy. Veldig fornøyd! Har og hund som trenger sin plass, men er god plass til vogn i tillegg.

Vi har Ford S Max og den er superkjekk når man har 3 barn hvert fall. Vi har ikke tenkt til å bytte når fjerde barnet kommer. Håper det vil funke bra :wacky:

Vi har en Tesla model X 5 seter nå med 3 barn, nå som vi venter nr 4 så bytter vi til en Tesla model x med 7 seter. Veldig fornøyd, god plass og god på langkjøring, drar også campingvogn ;)

Back
Topp