Til dere juni-mammaer!

tidligerebruker

Elsker forumet
Hei alle sammen og gratulerer så mye! [:D]

Jeg har et par spørsmål til dere. Jeg og min kommende mann [;)] tenker på å begynne å prøve i august og da kan det hende at terminen faller på juni mnd. Hvor lenge har dere vært i jobb og når følte dere at magen kom i veien og er plagsom?
Går selv siste år på et fysisk studie,dvs. ikke lesefag hvor jeg kan sitte mye i ro.
Håper noen kan svare med.

hei og takk[:D]

jeg sykemldt meg 26 april.
pga av ryggplager...
så nå går jeg hjemme å bygger rede og koser meg...
men har store smerter i ryggen til tider[:'(]
håper det klaffer for dere med en gang...[:D][:D]
lykke til

Befruktning for vår del skjedde i midten av sept. og jeg jobber fortsatt. Har vært i fin form og kunnet gjøre fysisk arbeid av det lettere slaget fram til nå. Går ut i permisjon først på slutten av denne uka.

Men vet at andre har hatt mye plager og måtte sykmeldes tidlig i svangerskapet. Kanskjer kan du sammenligne deg litt mer moren din og se hvilke evt. plager hun hadde. Ofte går slike ting i arv...

Ja, og lykke til selvsagt - det glemte jeg å si!!! [:)]

Forrige svangerskap jobba jeg til jeg fødte...
Nå ble kjeg sykemeldt 100% 1. mars pga bekkenløsning...

Beklager ingen fasitsvar å gi deg.
Meen, lykke til![;)]

Er nok ingen fasitsvar nei. her inne har vi vel alle litt forskjellige situasjoner trur æ.. hehe...
æ har jobba fult te for ca 3uka siden. no har æ en fridag i uka...
Jobbe ganske aktivt og e slettes ikke bare å sette sæ ned, men det kjæm jo an på
formen selvfølgelig.

Lykke te i allefall!!!![:)]

Vel det er vanskelig å beregne slike ting. Jeg mener at vi alle er forskjellig, og alle takler svangeskapet for ulike måter. Noen jobber frem til siste slutt, andre går ut i permisjon veldig tidlig.
ikke et eneste svangerskap er likt, go det er vel ikke mulig å forutse helle.
Bare kjör på, så får det heller gå som det går.
Lykke til[:D]

Back
Topp