Til dere gravide!

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Når kjente dere de første symptomene og hvilke?
Håper jeg er så heldig å få positiv test om ca en uke[:D]

nei..mer irritabel og vondt i bekken(men det er fordi jeg har vært gravid før, tror jeg) også suuuuuper mensmurring..det var sånn at jeg trodde jeg skulle få mensen på dagen..var så vondt..også gikk det over, tørr i munn..helt utroolig tørr i munnen!

*håper du kommer deg hit*
[:D]

irritabel - konstant sulten!

åsså pleier jeg å bli øm i puppene hver pp de to siste ukene før mens..
men det har jeg ikke vært denne gangen..

åsså veldig mye murringer og "menssmerter uten mens"

Ca en uke før ikm begynte jeg å få sterke mensmurringer. I følge sambo har jeg vært litt fjern og irritabel den siste uka så han var sikkert på at jeg var gravid[&:] Også har jeg hatt sinnsykt vondt i korsryggen de siste dagene. Akkurat samme symptom hadde jeg forrige gang også.

Trøtt, veldig trøtt. Mensmurring og ømme pupper. Konstant sulten

Jeg ble litt kvalm noen dager før jeg testet. er fortsatt litt kvalm av og til - men ikke noe å klage over[:)] har veldig ømme bryster - men det har jeg alltid før IKM. har vært ganske regelmessig de siste mnd - og alltid spottet i 2 dager før mens men ikke denne gang[:)]

Ømme pupper samme dagen jeg testa positivt(ca 4 uker)

Det første jeg merket var at brystene ble "tunge" og skikkelig ømme... måtte sove med sports-bh for ikke å få vondt. (ikke det samme som når brystene blir ømme under el.)
Skikkelig "tørr" smak i munnen..
...Og vondt i korsryggen, og at det begynner å boble i magen...
Mange måneder jeg har vært symtom-jeger, med nå var jeg 100% sikker på at jeg var gravid..
Dette var ett par dager før jeg ventet mens...

Så gøy å se at mange har fått tidlige symptomer[:)]
Håper virkelig jeg får positiv test neste uke.
Til nå har jeg lite symptomer, men satser på de kommer i løpet av helga[:D]

Back
Topp