til dere fleregangsfødene og de som vet

tøttanr3

Betatt av forumet
lurer på om man kan merke at man modnes og blir mer og mer klar til fødselen..har begynt å kjenne det godt i "tissen".har dette noe med modning elle er det bare bekkenet??? er 39+1 på veg...

jeg har ikke født enda..men har kjent det i underlivet i flere uker at noe kanskje kunne være på gang..en blanding av kynnere, bekkenløsning og menssmerter..men var til jordmor, og der var IIINGENTING skjedd enda.. så sjøl om man kanskje kjenner masse rare ting på slutten så vil det nok ikke nødvendigvis bety at noe er på gang..

håper du slepp å gå like lenge som meg over tida da:) lykke til[:)]

Jeg ville tro at du kjenner det fordi det begynner å bli tungt.... alt dytter på innenfra på en måte!!!
Jeg har aldri merket at det har modnet seg, og jeg har fødd fem ganger. Men dette kan sikkert være forskjellig fra person til person!!!

[:)]Jeg har ikke merket at det har modnet de andre gangene og heller ikke nå,men kjenner veldig godt at han presser seg nedover denne gangen,det har jeg ikke gjort før,veldig så forskjellige disse svangerskapene er........ 

Har kjent følelsen jeg også - og har trodd at det har vært noe på gang (spes det med mens smertene) - nå mistet jeg litt håpet jenter... [:(]

Jeg blir gal av denne ventingen  

Jeg merket modningen, kjente det nedover liksom ett par uker før fødselen. 

takk for svar....ikke så lett å vite når det er 1 gang og greier....[:D] ha en kjemep fin FRRIIIII dag jenter

Back
Topp