Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan var fødsel 2 vs fødsel 1? Både med tanke på tid, smerte osv.
Godt å høre! Har «bare» født en gang før, men likevelNoe helt annet! Har du gjort den første har du gjort det værste spør du meg
Vanlige menssmerter? Wow... Hva slags smertelindring hadde du?Har to nesten identiske fødslar. Berre mykje kortare tid med pressrier på nr.2. Både pga dei trudde på meg når eg sa eg hadde trykketrang allerede og at eg hadde mykje kortare trykketid på ho.
Vart satt i gang. Først tok dei vatnet utan st det starta noko. Så fekk eg drypp. Dei var kjapt ute begge to. Ingen anelse på kor lenge eg var i det dei kallar aktiv fødsel då eg ikkje hadde 4cm då dei starta dryppet. Men pressriene var på plass to timar etter dryppstart på begge to.
Ungane var begge ca 4kg.
Det var ikkje smertefullt. Kjentes som vanlige menssmerter.
Fødslane er det kulaste eg har vore med på i heile mitt liv!! Den følelsen av at kroppen berre tar øve.. heilt magisk!
Er veldig glad for at eg får oppleve det igjen!!
For meg var fjerde fødsel verst, men var da 8 år siden sist jeg fødte. Andre og tredjemann var fine og kjappe fødslerNoe helt annet! Har du gjort den første har du gjort det værste spør du meg
Vanlige menssmerter? Wow... Hva slags smertelindring hadde du?
I alle dager... Jeg syns smertene var fullstendig sjokkerende.vonde.Eg hadde ikkje smertelindring.
Var kjapt gjort! Var forberet på fleire dagar, men dei kom i full fart.
For meg var fjerde fødsel verst, men var da 8 år siden sist jeg fødte. Andre og tredjemann var fine og kjappe fødsler
I alle dager... Jeg syns smertene var fullstendig sjokkerende.vonde.
I alle dager... Jeg syns smertene var fullstendig sjokkerende.vonde.
Du må ha vært veldig heldig håper du er like heldig neste gangJa. Altså eg skjønne at det er slik mange har det.
Eg var blitt forberedt på at det skulle vere som sterke menssmerter. Men det var ikkje sterkare enn menssmertene eg var vand med.
Hos meg tok dei vatnet først så då skal det visst og gjere det vondare eg har jo ikkje referanse på korleis det er uten då begge fødslane var heilt like.
Håpe på nett lik fødsel endå ein gong