Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kjente bevegelser fra uke 18 ca, men da var jeg veldig usikker på hva jeg kjente, siden han ga seg veldig raskt når jeg prøvde å konsentrere meg. Kjennes ut som en liten boble som sprekker Nå i uke 20 (og slutten av 19) er han ganske aktiv og beveger seg mye, kjenner og ser det utenpå magen nå - fremdeles boble-følelse
Jeg kjente de første bevegelsene da jeg var akkurat 15 uker. Det var vage små dytt liksom, og bobler som sprekker er jo en god beskrivelse som Pink gir her oppe. Nå er jeg i uke 20 og kjenner småen mye bedre. Tror ikke det er lenge før pappaen kjenner det utenpå også. Jeg har kjent småen hver dag siden uke 15, varierende fra bare så vidt til nå mye mer.
På OUL fikk jeg konstatert at morkaka lå høyt på baksiden av livmorveggen. Hvis man har den lenger frem og ned, kan det godt ta ganske mye lenger tid før man kjenner bevegelsene så det er jo slett ikke uvanlig å kjenne de første bevegelsene ganske mange uker etter det jeg gjorde. Ikke engst deg hvis det tar litt tid, men du kan absolutt glede deg .
Er i uke 18 og fortsatt litt usikker på om det jeg har kjent er spark eller ikke har uansett de siste par dagene lagt merke til små "dult" på siden under navlen som jeg ikke kjenner igjen som luft hehe. Gleder meg til fortsettelsen
Jeg er 18+3 i dag og ikke kjent noe spark enda. Men jeg tror det er babyen som rører seg når jeg kjenner små romlinger/bobling i magen på kveldstid. Kan hende det er tarmen som jobber. Jordmor sa jeg kanskje ikke kjente babyen før etter uke 20, siden jeg har morkaka på fremsiden.
Jeg kjente noe første gang i starten på uke 20.
Små bobler som sprekker. Hadde lest om det, og kjente igjen følelsen med en gang. Det var samme dag som jeg skulle på OUL.
Nå er det litt over en uke siden , og jeg kjenner litt flere ganger om dagen, men ikke noe utenpå enda.
Har kjent siden uke 15 eller 16 tror jeg. det var ikke så kraftig da som det er nå da. Det kjennes ut som en liten fisk som spreller hehe. etterhvert ble det litt mer som små støt (ikke på e vondt måte. Nå er det met kraft i mini så det faktisk dunking heehe
Kjente noe første gang i uke 16, var veldig usikker på om det car det jeg kjente. Kjentes ut som små bobler som sprakk. Siste dagene har det vært mye mer bevegelse, fremdeles litt svake (uke 20 no)
Jeg er 18 uker nå, og TROR kanskje jeg har kjent litt bevegelser de siste to dagene, ikke noen bobler som sprekker eller fiskehaler som slår slik det blir beskrevet, men mer som et slags like poke eller "plopp" på siden under navlen der jeg vet den ligger men det kan hende det var noe annet, jeg har kjent det litt på morgenen igår og idag og litt igår kveld