Til dere førstegangsfødende - det er ordentlig morsomt å ha barn!!!

x1x~Roskva~

Glad i forumet
Prøver å få Lillemor på to og et halvt i seng.

Hun vil ikke sove, så hun finner på all verdens greier for å slippe. Nå har hun nettopp kledd av seg pysjen og tatt dyna ut av dynetrekket. Så har hun bæsjet på potta, tømt alt i do og skylt ned, vasket nøye med dobørsten etter seg, og fortalt en historie om en bjørn og en pusekatt, nektet meg god-natt-suss, og ombestemt seg igjen...

Og midt oppe i alt tullet, så er hun så søt og sjarmerende at mora smelter [:D]

[:D]

Så kan dere tenke dere 4 år til og du har like sta og en jævel med å snakke tilbake og vil ikke sove riktig ennå...Pluss bruker ca 1 time på lekser som er å svare på to små spørsmål[:-]

Har en her som ikke har sovnet enda heller... er så søt og uskyldig, men nærmer vi oss sengen braker det løs... gått fra og sove til 9+ om morningen til å våkne kl 4 på natten de siste dagene fordi det blir så fort lyst... [&:]

I ettermiddag har vi også vært på lekebutikken og kjøpt ny Play-doh. Den gamle var så inntørket og gammel at den ikke ville bli til noen ting som helst.

Så vi pakket oss i bilen (gubben er ute og seiler, bare oss jentene i hus) med penger i lomma og nye støvler på føttene. Jeg tenkte som så, at i dag har jeg overskudd til å lære vekk noe om å bare kjøpe det vi faktisk har planlagt - og ikke alt vi får lyst på når vi ser det. Jeg tenkte at i dag makter jeg å ta alle kamper!

Og så ble det ingen kamp. Hun tittet på alt, og lekte med slott og hus og bamser - men var strålende fornøyd med å gå ut igjen med selvbetalt, ny Play-doh i en pose og la resten være igjen i butikken. Der fikk Mammaen seg en på nesa, ja...

Tvi tvi, småsmurf!

Vi krysser fingrene for at dere lykkes [:)]

ORIGINAL: ~Roskva~

Tvi tvi, småsmurf!

Vi krysser fingrene for at dere lykkes [:)]

Den er jeg med på også...[:D]

Back
Topp