Til dere alenemødre

Druesaft

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg må si at jeg beundrer dere! Kjæresten min har vært bortreist fra mandags morgen og kommer ikke hjem før fredags kveld. Jeg er så sliten, og den minste ting må planlegges så til de grader. Lillegutt er seks uker i dag og er ikke av typen som sover 20 timer i døgnet akkurat.. ikke liker han å ligge for seg selv mer enn maks fem minutter heller. Følte meg så fresh etter jeg fikk snikt til meg en lynkjapp dusj på morgenkvisten i dag. Er så utrolig støl i hele kroppen også, fra all bæringa og trillinga. En blir jo tvunget til å bli mye bedre organisert, og alenemødre må jo bli eksperter på logistikk. Jeg er dødssliten etter tre dager. All kudos til de som er alene på heltid. Dere fortjener en medalje :)

Jeg må si at jeg beundrer dere! Kjæresten min har vært bortreist fra mandags morgen og kommer ikke hjem før fredags kveld. Jeg er så sliten, og den minste ting må planlegges så til de grader. Lillegutt er seks uker i dag og er ikke av typen som sover 20 timer i døgnet akkurat.. ikke liker han å ligge for seg selv mer enn maks fem minutter heller. Følte meg så fresh etter jeg fikk snikt til meg en lynkjapp dusj på morgenkvisten i dag. Er så utrolig støl i hele kroppen også, fra all bæringa og trillinga. En blir jo tvunget til å bli mye bedre organisert, og alenemødre må jo bli eksperter på logistikk. Jeg er dødssliten etter tre dager. All kudos til de som er alene på heltid. Dere fortjener en medalje :)[/quote

Signerer!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Signerer!!!

Jeg er alene og begynner å bli ekspert på planlegging (som ikke alltid går som det skal, men men).

Jeg har bæresjal til å bære han i huset med så jeg får gjort ting, og han er alltid klistret på meg nesten.
Synes det er slitsomt, men er overrasket over hvor mye jeg faktisk har i meg :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Signerer denne! Mannen min jobber på sjøen og dro ut for en uke siden. Han har da vært hjemme sisen hun ble født for 6 uker siden. Jeg er alledere sååå sliten av å være alene, og enda er der tre uker til han kommer hjem! :-/

Back
Topp