Til deg som skal stille spørsmål:

Guest

Husk at spørsmål- og svar-tjenesten her inne ikke erstatter konsultasjon med jordmor, lege eller annet helsepersonell. Ved akutte medisinske spørsmål, ta direkte kontakt med kvalifisert helsepersonell.

Babyverden og jordmødrene tar ikke ansvar for eventuelle medisinske følger etter bruk av denne tjenesten.

Du behøver ikke å være innlogget på forumet for å stille spørsmål, og alle innlegg blir automatisk anonymisert.

Jordmødrene svarer på et utvalg spørsmål hver uke. Spørsmål som ikke besvares, slettes.


mvh
Forumansvarlig Hanne
 
Hei!

Jeg skulle hatt mensen den 10 mars, men den har enda ikke kommet. Tok en test den 12 mars, men den viste negativ. Hvor lenge er det vanlig å være forsinket med mensen? har hatt normal syklus i alle år, sist gang jeg var så forsinket var jeg gravid med datteren min.
Håper jo...
 
Hei :) I går kveld når jeg skulle legge meg, fikk jeg en veldig plutselig akutt ruggsmerte! Føltes ut som stikkninger og stråling, vel å merke kun høyre siden! Nedover spesiellt korsryggen. Å bevege meg var helt forferdelig vondt så bli liggende i smerter til jeg klarte å sovne i 9 tiden i morges! Har fremdeles smertene, men ikke like intense! Keg er 19 uker på vei i dag! Har aldri opplevd noe lignende å ble ganske redd, har prøvd å finne svar på nett angående feks kynnere, abort, rier osv! Mn føler symptomene er litt i alle kategoriene... :( Jeg kjenner hun sparkerog at det er liv, så det er jo ett hodt tegn:) Hvis det kan ha noe med det å gjøre har jeg diagnosen hyperemesis gravidum, har hatt sonde i 2mnd nettopp blitt kvitt denne. Men må fremdeles opp til sykehuset noen ganger per uke. :) takkkk
 
Back
Topp