Til deg som skal stille spørsmål:

Guest

Husk at spørsmål- og svar-tjenesten her inne ikke erstatter konsultasjon med helsesøster, lege eller annet helsepersonell. Ved akutte medisinske spørsmål, ta direkte kontakt med kvalifisert helsepersonell.

Babyverden og helsesøster tar ikke ansvar for eventuelle medisinske følger etter bruk av denne tjenesten.

Du behøver ikke å være innlogget på forumet for å stille spørsmål, og alle innlegg blir automatisk anonymisert.

Helsesøster svarer på et utvalg spørsmål hver uke. Spørsmål som ikke besvares, slettes.

mvh
Forumansvarlig Hanne

 
Jeg er ei jente på 23 år. Jeg og samboeren min prøver å bli gravide. Jeg har gått på nuva ring i ca 1 år og tok den ut 10.09.12. Jeg hadde en liten blødning etter at jeg tok den ut, men etter det har vi bare hatt ubeskyttet sex. Fra 16.09.12 og til i dag har jeg hatt murringer nederst i magen, kan dette være et tegn på at man er gravid? Hvor lenge må jeg vente for at testen evt. skal være positiv?

Hilsen Kjersti:)
 
Jeg ser det er mange gamle spørsmål som ikke er besvart. Kommer det svar etterhvert siden de ikke har blitt slettet?
 
Hei,

det skal ikke gå mange dager før en får svar, noen av de nyeste er besvarte i dag, men ser nå det ligger noen litt gamlere. Jeg skal sjekke opp dette med helsesøster i morgen, det er nok en liten misforståelse her dessverre.
 
Hei igjen,

helsesøster har ikke kapasitet til å svare på alle spørsmål, alle blir derfor ikke besvart.
 
Mitt spørsmål tidligere her var litt generellt også. For det står at spørsmål som ikke blir besvart blir slettet. Men det er ikke gjort.
Hvis de blir slettet så vet man at de ikke blir besvart ihvertfall. Så lenge de ligger åpne så går man å venter og tror man snart for svar siden det står det.
 
Back
Topp