Til deg som har født før..

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Gruer du deg mer, eller mindre til denne fødselen?

Har født to ganger før, gruer meg ikke i det hele tatt:) det har jeg aldri gjort heller:) gleder meg faktisk!

Både gleder og gruer meg. Selve fødselen gruer jeg meg ikke til, men det jeg tenker på er om det går bra, må jeg ha keisersnitt osv osv! :/ :p Slitsomt når "angsten" tar over og jeg begynner å tenke på alle de skumle historiene jeg har lest og hørt om! :p
Men gleder meg masse til å holde lillingen våres! :)

Født en gang før å det gikk veldig fint :) så gleder meg faktisk litt:)

Gruer meg da det ble en litt skremmende fødsel for meg og min sykehusskrekk. Så håper inderlig jeg får innvilget planlagt ks.

Både og. Eller kan vel ikke dirkete si at jeg gruer meg men sambo er mye større en bf til snuppa. Så det jeg frykter er at lillebror blir veldig stor og at det blir keisersnitt.. Vi trodde jo det kunne skje med snuppa siden jeg er lita av vekst men jeg klarte og føde normalt :) Så tiden får vise :) Får mest sannynlig en ul i uke 36/37 for å se hvor stor han er :)

Født to ganger før, og gruer meg. Veldig redd for at noe skal gå galt. Eller at fødselen skal gå veldig fort, så jeg føder hjemme alene eller noe. Får flashbacks til forrige, og hvor vondt det var, og da har jeg enda mindre lyst. :-P

Jeg gruer meg veldig etter en grusom fødsel sist. Men skal få oppfølging på sykehuset denne gangen så håper det er til hjelp:)

Det er en god blanding her. Det gikk veldig greit sist, så er derfor ikke like usikker som sist, men man vet jo aldri hvordan det går :)

Jeg hadde KS sist, så vet jo ikke helt hva jeg går til denne gangen siden jeg aldri var i aktiv fødsel. Men jeg vil føde normalt denne gangen hvis mulig og det er vel mest sånn skummelt-glede-gruer-meg-følelse :-)

gledet meg til å føde hadde en intens men rask fødsel da. og gleder meg enda mer denne gangen. håper bare ikke det går like fort :)

Født 1 gang før. Og foreløbig så gleder jeg meg bare :) men vil vel komme litt nærver når det nærmer seg tenker jeg:p

Begge deler... forrige gang gruet jeg meg veldig, og det gikk veldig greit. Denne gangen er det lett å tenke at det gikk så fint sist, så da går det nok veldig fint denne gangen også... og da tenker jeg at det blir verre når man ikke har forberedt seg på det verste? Veldig rotete innlegg kjenner jeg...

Gruer meg mye, og er nok heldig for har nok hatt to "lette" fødsler. Har ikke mye å snakke om når andre snakker om sine fødsler :-( Og etterriene med nr to var jo det værste, kan ikke tenke meg hvordan det skal bli denne gangen :-(

Jeg gleder meg nå.. Men kommer nok til å grue meg når det nærmer seg termin :p har hatt tre super flotte fødsler.. Ingenting å klage på :) men .. Jeg ender alltid om med å grine og anke litt.. :p

Etter en enkel fødsel og en hard fødsel som endte med stort blodtap så er jeg mer bekymret nå enn jeg var de to første.

Back
Topp