Til deg som har født før..

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Gruer du deg mer, eller mindre til denne fødselen?

Vil si blandede følelser... Vet hvertfall kjæresten vil ta godt vare på meg, og det gjør meg trygg ;)

gruer me skikkelig! Forrige gang visste jeg jo ikke hva jeg gikk til... nå vet jeg hva det dreier seg om. Jeg må jo si at jeg hadde en veldig fin fødsel sist, så jeg håper jeg får det denne gangen også :)

Hatt to flotte fødsler, født til å føde sa jordmora sist....så jeg gleder meg! En helt unik følelse!!!!

Gleder meg! For å gå gjennom en dødfødsel er det verste jeg noen gang kommer til å oppleve og da blir det nok bedre nå (hvis det går bra da)

Jeg gruer meg litt mer denne gangen enn de to forrige gangene. Jeg vet ikke hvorfor egentlig, for begge de to forrige fødslene har gått veldig bra, og jordmoren mente jeg gjerne kunne ha født hver dag ;) Men gleder meg også veldig da, særlig til det herlige øyeblikket rett etterpå når alle smertene er over og den lille kommer opp på brystet for første gang :)

Gruer meg mindre, rettere sagt gleder meg :) Nå vet jeg hva som venter meg, og at smertene overhode ikke er så ille som alle fablet om da jeg gikk gravid med førstemann. Folk er så greie....

Gruer meg ikke:) ikke enda ihvertfall. Hadde en lang og hard fødsel sist, så tenker vel bare att det ikke kan bli verre enn sist:)

Gruer mg ikke, mn spør i august ;) hadde en fin og veldig lett fødsel sist og greier ikke på noe vis å huske smertene. Etter 9mnd med 'omgangssyke' ble fødsel en lek :p

Gruer meg ikke.... Gleder meg!:)

Hadde en veldig fin fødsel sist uten problemer eller smertelindring.
Så har vel egentlig ikke så mye å grue meg til, håper bare denne fødselen her blir noe lignende :)

:( gruer meg så mye atte hjelp!

grua meg sist og, men da visste jeg ikke hva jeg gikk til

Back
Topp