Til deg som bruker up'n'go på barnet..

ruth_85

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Er du fornøyd med bleien?
Sitter den godt på barnet?

Jeg har jo fått sånn prøve pakke, men da jeg prøvde den på OA, så synes jeg den virket så løs rundt låret/lysken.. så jeg har ikke turt å bruke de enda..

Tja.. var kanskje ikke beste tiden på døgnet å spørre et spm [;)] gonatta folkens.

funka greit her, sverger til pampers 3 da men..[:D]
funka fint på dagtid, som nevnt over litt vanskelig å tre på da også tissa han gjennom de på natta...[:'(]

Eg har prøvd 1 gang, de som var i prøvepakken.
Og da lakk det rett gjennom, så eg venter til han kan gå med det.

Hadde ikke noe problemer utenom at de var vanskelige og ta på..Men gidder nok ikke og bruke de før hun kan kravle/gå rundt i de..Hvertfall med tanke på at vi HAMSTRA store mengder under det 10 år tilbudet til kiwi [8D]

Vanskelig å få på.. [&:] Men ikke noe lekkasjer her.

Litt knotete å få på, men har ikke hatt noen lekasjer så langt. På natten bruker vi pampers, vanlige bleier. Up&go er libero sine vi har.
Tviler på at jeg kommer til å bruke så mye up&go, kjøpte mest for å teste de, og sambo ville ha siden det er fotballogo på bleiene [8D]

Er ikke noen stor fan av Up&Go[8D]

Prøvde en stund med Adrian når han var litt større,og det var lekkasjer til stadighet...Og så synes jeg at det er så knotetet med skiftinga,ettersom en må av med alle klærne!

De er ikke så veldig glad for Up&Go i barnehagen heller,særlig ikke på vinteren[;)]
Kanskje jeg prøver å bruker det litt på Julie om sommeren,når hun bare har kjole på seg[:)]

Vi bruker livero up and go nr 4 :-)  Og den sitter kjempe bra, vi er superfornøyde :)
Dere som har prøvd up and go har ikke brukt for stor str? derfor det lekker....?

[:)]

ORIGINAL: Marlene89

Vi bruker livero up and go nr 4 :-)  Og den sitter kjempe bra, vi er superfornøyde :)
Dere som har prøvd up and go har ikke brukt for stor str? derfor det lekker....?

[:)]

Samme her. De sitter kjempefint på lillegutt her hvertfall. Men har fått sååååå utrolig mange vanlige bleier av familie og venner, så må få brukt opp dem først [:)]
Jeg tror også at det kanskje kan være fordi det er for stor str hvis det blir lekkasje.

Tusen takk for alle svar jenter [:D]

Grunnen til at jeg spør er at OA er så helt fantastisk aktiv når jeg skal stelle ham, er nesten helt umulig å få på ham en vanlig bleie om dagen, så jeg vurderer å begynne med Up&Go.

Sambo kjøpte den ved en feiltagelse, og jeg synes den var veldig grei, men kun på dagtid. På natta så lakk den. Virker som det var mye lettere å bevege seg med den.[:)]

Back
Topp