Til de som skal på Ahus, hvor lang tid tok det før dere fikk svar?

Lionne

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Jeg satser på å få plass på Ahus, men ikke hørt noe fra dem enda.
Så da lurer jeg på , hvor lang tid tok det fra lege/jordmor søkte sykehusplass til dere hørte noe fra sykehuset?

(Jordmor snakket om 14 dager, som nå er pasert)

i brevert som jeg fikk, så mente de at de hadde mottatt søknaden 13/8, og jeg fikk svar som er sendt 18/8. men legen fylte det ut den 31/7, så hun må nok ha vært veldig treg med å sende det inn, eller så er postgangen veldig treg :P

Her har det vært litt tull så ringte de forje uke.
Da fikk jeg forklart at pga sommerferie og at jeg hadde termin så sent (foreløpig dato 11.2) hadde de ikke fått sett på søknaden enda.. 

Fikk i dag brev om plass og ultralyd time. Ultralyden var satt til 15/8 så ganske lenge til siden jeg nå er 16 uker.. Men samtidig fikk jeg litt surt forklart på tlf at de utfører den ordinære ultralyden frem t.o.m slutten av uke 21 så det var lange igjen (ringte da jeg var 15 uker).. 

Takk for svar :0) Jeg valgte å ta kontakt med Ahus, og fikk beskjed om at jeg var registrert inn, så alt i orden :0)

Jeg var der på UL tidlig i sommer i uke 8 og fikk spørsmål da om jeg ville ha fødeplass der. Noen dager etterpå fikk jeg bekreftelse på plass og innkallelse til ordninær UL.

MEN! Må man svare på på plassen?
Det har jeg nemlig ikke gjort emoticon

Back
Topp