Til de som jobber, og har vært sykemeldt,

junibebi89

Gift med forumet
Hvordan bynte dere dere ut i jobb? 10 pr? 20pr eller 40 pr jobbing osv? Vurderer selv nå 20 pr..
 
Jobber 60% og tror jeg skal fortsette med det. 80% ble for mye, da var jeg helt tom etter jobb og bare kastet opp..
 
Oki så flinke dere er alle sammen:). Og viktig å ikke pushe seg for mye nei.. jeg tror jeg kan klare å jobbe 20 pr nå.. hadde vært godt! Etter 4 mnd hjemme.. gurimeg
 
Jeg jobber 50% nå .. Å er superfornøyd om jeg klarer å holde ut til påska:)
 
Jeg er tilbake i fullt... Og det går ikke... Håper fastlegen er forståelsesfull... Har dere opplevd det?
 
Jeg hadde første arb.dag i dag. Gikk kjempefint. Planen er foreløpig 50% til påske. Håper å klare 100% etter det. Men man vet jo aldri hvilke nye bivirkninger som kan dukke opp ;)
 
Jeg tenker å prøve å byne med 20 pr 2 uker. Og så opp til 40. Og så 60? Og så 80? Og så 100 pr jobbing om det går :)
 
Jeg hadde første arb.dag i dag. Gikk kjempefint. Planen er foreløpig 50% til påske. Håper å klare 100% etter det. Men man vet jo aldri hvilke nye bivirkninger som kan dukke opp ;)

Jobber du halve eller hele dager?:)
 
Høres bra ut:). Kaster du opp ennå?:(. Er du veldig sliten?

Kaster nok ikke opp lengre. Men det har jeg sagt før, så tør ikke helt tro på det. Den intense kvalmen har gitt seg, og den var egentlig verst. Hva med deg?

Jeg er ikke så veldig sliten, har ikke fått den trøttheten mange snakker om. "Bare" kvalmen ;)
 
Kaster nok ikke opp lengre. Men det har jeg sagt før, så tør ikke helt tro på det. Den intense kvalmen har gitt seg, og den var egentlig verst. Hva med deg?

Jeg er ikke så veldig sliten, har ikke fått den trøttheten mange snakker om. "Bare" kvalmen ;)

Okai det er godt det at du har slippi andre plager hvertfall:). Jeg har heller ikke vært så kvalm i det siste :). Har også opplevd den har kommet tilbake et døgn og sånn så hmm
 
Back
Topp