Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge skal du tempe? Og hvorfor temper du?Jeg tempet ved sist graviditet. På FF og andre sider sto det at når graviditeten er bekreftet så kan en slutte å tempe.
En kan ha temperatursvingninger som gravid og dermed stresse ekstra ved tempfall.
Uff blir du ikke stressa av det å fortsatt sjekke temp ?Hvor lenge skal du tempe? Og hvorfor temper du?
Eg temper ennå men mest for å se om det vil falle, hadde en sa i november og da kunne eg se når det skjedde på tempen
Temper ikke denne gangen, ga med med tempinga etter en sa sist sommer, ble bare stresset av det. Da sluttet jeg vel en 15 DPO.Hvor lenge skal du tempe? Og hvorfor temper du?
Eg temper ennå men mest for å se om det vil falle, hadde en sa i november og da kunne eg se når det skjedde på tempen
Nei igrunnen ikke, synest det er beroligendeUff blir du ikke stressa av det å fortsatt sjekke temp ?![]()
Huff så trist. Ja kanskje like greit, Eg klare ikke helt å slutte. Kommer nok til å forsette til hjerte begynner å slå eller til uke 12Temper ikke denne gangen, ga med med tempinga etter en sa sist sommer, ble bare stresset av det. Da sluttet jeg vel en 15 DPO.
Nei kanskje ikke. Eg forsetter pga den kan fortelle meg om alt er greit. Hadde en sa i november og da kunne eg se på tempen 2 dager før eg begynte og blø at tempen gikk kraftig ned.Jeg sluttet etter positiv test, ser ikke noe poeng i å fortsette med det.
Nei kanskje ikke. Eg forsetter pga den kan fortelle meg om alt er greit. Hadde en sa i november og da kunne eg se på tempen 2 dager før eg begynte og blø at tempen gikk kraftig ned.
i uke 6Hvor langt var du på vei da?