til de som har emmaljunga cerox

mamma :)

Glad i forumet
jeg er ute etter det så har jeg sett på annonser om de og noen står det at det er fottrekk på de og noen vindtrekk.
Er ikke det det samme?
For det er ei vogn jeg har tenkt og kjøpe sjø. Men ho dama som selger den sier det ikke er noe trekk til vognen.
Blir det ikke kaldt da når en har ungen oppi egentlig?

Så var det en annen ting. Gutn min er 2 år som skal ha ny vogn. Og jeg lurer på kan jeg bruke den lenge?
Og kor lang kan barnet være før den ikke passer lengre. Han e ikk 90 cm enda.
Håper noen veit :)

Skal du selge TFK`en? I så fall kan det være jeg kjenner ei som vil kjøpe den[:)] Send meg en PM[;)]

Ang Emmaljungaen så vet jeg ikke.

ORIGINAL: Destiny85

Skal du selge TFK`en? I så fall kan det være jeg kjenner ei som vil kjøpe den[:)] Send meg en PM[;)]

Ang Emmaljungaen så vet jeg ikke.

Har sendt deg melding :)
okei takk håper noen andre ander noe :)

Jeg hadde fottrekk til ceroxen, men det måtte kjøpes separat. det fulgte ikke med vogna som ny. Når mi jente var to kjøpte jeg scooteren. Ceroxen passa den, men scooteren var mindre og lettere og syns den passet bedre til vårt vognbehov da. Men det er nok smak og behag det da[;)]. Var forresten kjempefornøyd med ceroxen, og scooteren også[;)].

jeg hadde aldri trekk til ceroxen, og må innrømme at jeg aldri heller savnet det...[;)] men kjøpte meg nå scooter når hun var 1,5, rett og slett fordi den er lettere og mindre. Ceroxen er superlang i liggestilling, og kan fint brukes fram til du ikke vil bruke den lenger![:D]

ORIGINAL: lille*frø

Jeg hadde fottrekk til ceroxen, men det måtte kjøpes separat. det fulgte ikke med vogna som ny. Når mi jente var to kjøpte jeg scooteren. Ceroxen passa den, men scooteren var mindre og lettere og syns den passet bedre til vårt vognbehov da. Men det er nok smak og behag det da[;)]. Var forresten kjempefornøyd med ceroxen, og scooteren også[;)].

okei:)
veit du kor mye det er for det trekket?
jeg skal ha voksiposen i jeg da og syns ikk noe særlig om den scooter vogna hehe.
Vil ha ei vogn så jeg kan se han istede hehe.

ORIGINAL: Tarlica

jeg hadde aldri trekk til ceroxen, og må innrømme at jeg aldri heller savnet det...[;)] men kjøpte meg nå scooter når hun var 1,5, rett og slett fordi den er lettere og mindre. Ceroxen er superlang i liggestilling, og kan fint brukes fram til du ikke vil bruke den lenger![:D]

Okei det e bra:)
For jeg skal ha den som barnehagevogn sjø.
Og ha voksipose opi den pga den posen e så ekkel i tfk vogna.

jeg ville gått for scooter i stedet om det er til en to-åring. Samme vogna, bare i en mindre og lettere versjon om det går an å si det. Du får kjøpt fotpose til den også, og barnet har god plass helt frem til 4-5 år om ønskelig..

ORIGINAL: rosa og blå hva nå?

jeg ville gått for scooter i stedet om det er til en to-åring. Samme vogna, bare i en mindre og lettere versjon om det går an å si det. Du får kjøpt fotpose til den også, og barnet har god plass helt frem til 4-5 år om ønskelig..

men det har en jo i den andre og da.

ORIGINAL: Jadasåneida

Vet det følger med vindtrekk om man kjøper Mondial....

ka det betyr det ordet?
mondial?

Back
Topp