Til barnerommet...

*Lavendel*

Glad i forumet
Se hva jeg har kjøpt:) Disse figurene skal man henge på veggen på barnerom... De er 30 cm høye... De var aldelses nydelig. Kjøpte de på QXL til 200 kr:)
Skal male rommet, slik at det blir en skog, så skal jeg sette disse på veggen...Gleder meg til det blir ferdig[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Lavendel*

'

Se hva jeg har kjøpt:) Disse figurene skal man henge på veggen på barnerom... De er 30 cm høye... De var aldelses nydelig. Kjøpte de på QXL til 200 kr:)
Skal male rommet, slik at det blir en skog, så skal jeg sette disse på veggen...Gleder meg til det blir ferdig[:D][:D][:D]

De var søte! Legge inn bilde her når du er ferdig, snille *Lavendel*[;)]

ORIGINAL: FrøkenFlode

ORIGINAL: *Lavendel*

'

De var søte! Legge inn bilde her når du er ferdig, snille *Lavendel*[;)]

Ja, de er kjempesøte...Skal legge ut bilde når det engang blir ferdig... Håpe det ikke blir så lenge til:)

ORIGINAL: lilletrampe

sånne har jeg å[:D]de har fylt en "hel vegg" på barnerommet til lillegutt..de er kjeeempe fine...og det syns han å..fine sterke farger...[:D]

Ja, de er så nydelige[:)] Har du bilde av de når de er på veggen??? Det hadde vært artig å sett hvordan du har gjort det?

Så stilig! Slik vil jeg å ha til baby rommet!
Hvor har du fått tak i dem?

ORIGINAL: lilletrampe

Å, det var jo kjempe stilig:)

ORIGINAL: pusi82

Så stilig! Slik vil jeg å ha til baby rommet!
Hvor har du fått tak i dem?

Jeg har kjøpt mine på auksjon på QXL. Fikk de for 200 kr.

hva heter dem? dem var skikkelig tøffe!

Back
Topp