til barnelegen i dag*oppdatert*

smurfix

Elsker forumet
for å sjekke ut den bilyden legen fant på 6ukerskontrollen.. gleder meg til å få dette overstått. har gått å grua meg lenge[&:]
veit at mange barn får påvist bilyd og at det som oftest ikke er noe galt, men jeg tenker jo at man har jo noen som ikke er så heldig..

skal bli godt å få sjekket det ut nå, selvomm jeg syntes det var alt for lang ventetid på timen,,,
kan ikke si til en tiltidersmåhysteriskmor på 6ukerkontrollen at de fant en bilyd og at hun ville at noen andre skal se på det, og ikke få time før 5 uker seinere!!!

tvi,tvi
krysser fingrene for at det går bra i dag, da blir jeg nok 10 kilo lettere.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

da var vi hjemme igjen..
legen var kjempeflink, han prata masse om hva de skulle se etter og forklarte meg hele veien hva han gjorde.. (hehe, han hadde sikkert vært borti hysteriske mødre før[8D])
han fant en bilyd han også, men etter ekg og litt anna rart jeg ikke veit hva var så sa han at det var ikke noe farlig.. 
han sa det veldig tydelig at hu var hjertefrisk (skikkelig inn med teskje tone på det[8D]) ei stor og frisk jente[:)]

phu!! da er jeg 10 kilo lettere..
skulle få innkallelse om noen mnd for å skjekke på nytt.. er så glad for at de tarr slikt så seriøst..[:)][:)]

går sikkert kjempefint lykke til, klem

Masse lykke til! Det går nok helt sikkert bra [:)]

Masse masse lykke til, det går nok bra skal du se..! Alltid deilig å få slikt overstått...!

Sender en stor klem til deg

Lykke til! Går sikkert kjempefint Enig i at det er altfor lenge å vente da - en rekker å bekymre seg myyye på 5 uker! [;)]

[:)][:)]

så kjekt og høre at alt er bra med hu lille [:D] ja det er kjempe at di tar sånt seriøst [:D]

ååå så godt å høre at alt var bra[:D] da kan dere slappe av og kose dere[:D]

forstår den der hysteriske greia altså, tror jeg hadde ringt de ned i panikk om jeg hadde fått den beskjeden og måtte vente så lenge på time hehe

Så bra at det gikk bra :-) Vi fikk beskjed på sykehuset at det var veldig vanlig med bilyd på hjertet på så små, men det var ikke farlig. Mini hadde ikke bilyd, men han sa det til meg før han lytta. just in case ;-) sikkert opplevd hysteriske mødre han og ;-)

ORIGINAL: stjernekraft

så kjekt og høre at alt er bra med hu lille [:D] ja det er kjempe at di tar sånt seriøst [:D]

[:)][:)]

ORIGINAL: stjernekraft

Åh, så godt at alt er i orden med jenta di Og så trygt med leger som tar seg tid til å forklare skikkelig...

Back
Topp