til Babyverden...

DramaQueen

Forumet er livet
Det nye forumet deres er ELENDIG, uoversiktelig, rett å slett helt ræva! 

Blir ikke forundret om mange medlemmer slutter å være her eller melder seg ut. 

Savner det andre utseendet.
Nå føler ikke jeg meg hjemme her lenger.

Få tilbake det andre oppsettet.

Tar nok litt tid å bli vant til dette her ja..
Kommer ikke til å slutte å være her men,blir jo vant til det etterhvert..emoticon

Jeg ser jo at det ikke er helt på beina enda og at mye ikke er ferdig. 
Å det er VELDIG forskjellig fra det gamle, men litt mere moderne kansje ? 
Jeg liker det hvertfall og har troa på at med tiden så blir man kjent og vant og ting kommer skikkelig i gang. Man må ikke ta helt av for EN dag med NY BV. 

Tenk litt på de folka som faktisk sitter å jobber for at vi skal får et bedre forum og så er det dritt alt som kommer ut av tråder her. 

Ta dere en påskeferie fra forumet og kom tilbake på tirsdag så får vi håpe at de er mere på beina da og man kan sette seg mere inn i hvordan dette nye forumet virker emoticon

kjenner jeg allerede har brukt det mindre i dag, rett og slett fordi det er tungvindt..

men jeg tviler på at jeg klarer å slutte å bruke det.. *avhengi*

Qualitas skrev:
kjenner jeg allerede har brukt det mindre i dag, rett og slett fordi det er tungvindt..

Samme her

Qualitas skrev:

Vær vennlige å gi forumet litt tid. Vi er ennå i overgangsfasen. og mye gjenstår å komme på plass. Jeg er sikker på at dere vil like det nye designet og funksjonene etterhvert. Vi er alle vanedyr og det tar seg tid før vi vant til nye ting. Smør dere med tålmodighet, og ha is i magen.

Back
Topp