Til Babyene våre *bilder*

Niceday

Forumet er livet
Tror det er flere enn meg her inne som sitter å surfer rundt på nett og planlegger innkjøp til de små spirene våre. Både små og store innkjøp, på nett eller i butikk....

Håper at flere av dere har lyst til å dele bilder, tips og inspirasjon om hva vi drømmer om til disse små Så kom igjen jenter - sleng ut bilder og linker i fleng!!!

Jeg sitter å surfer hele tiden, alt fra klær til barnevogner og div! Hehe ja, hadde vært moro og delt litt linker å bilder med hverandre! ??

Vogna jeg vil ha, Emmaljunga City Cross, vet ikke hvilken farge enda - det skal sambo få være med å bestemme :)

Stellebordet jeg lurer på - ikke helt bestemt meg for om vi skal ha ett over badekaret, eller om vi skal lage stelleplass på vaskerommet vegg i vegg med soverom/bad..

Hengevugge (kanskje sambo overtaler meg til vanlig vugge) for soving på stua dagtid...da blir det denne eller Leandervugga

Gravidsmykke

Og ikke minst, koppholder til vogna - vel og merke ikke rosa, men en farge som er fin til vogna

Jeg vil også ha emmaljunga, men er usikker på hvordan modell;) er koselig å sitte på nette å surfe etter babystæsj! :)

vi skal iallefall ha denne vugga i stua, bare med hjul på. foreldrene mine kjøpte den da søstera mi fikk første, og den skal være til alle fremtidige barnebarn ;) synes den er så fin!

Jeg har vel igrunn bestemt meg for alt jeg vil ha til babyen;) Men vi venter en god stund til før vi begynner å kjøpe noe. I mellomtiden koser jeg meg med å kikke rundt:)

Emmaljunga vogn i creme leatherette                         Leandervuggen
               (mest sannsynlig city cross)

stelleveske fra Smallstuff                                stellekommode fra Bohus

sprinkelseng fra Ikea                                 sengetøy fra ByNord

Uro Once upon a time                      babygym fra Kaloo

giraffen Sophie                                      treleker

Back
Topp