Til alle

hrmp..........[&o]

jeg er litt sulten.. jeg føler meg litt trist.. kjæresten min dro til new york i dag.. uten meg!!! og han blir borte i EN UKE!!!! hvaaaaa??? vi har ALDRI vært så lenge borte fra hverandre =O=O

Har det fint gitt![:D] Nett ferdig med å spise brødskive så er sånn passe mett i magen min. Nå er det snart på tide å legge seg[:)]

Jeg sitter og gjesper og lurer på om jeg skal være like dum i kveld som jeg var i går, og ikke legge meg før det er alt for sent.

Og så planlegger jeg barneselskapet for mellomste gutten vår, og lurer litt på hvordan jeg skal klare å komme over alt til klokken 13:30 (da kommer det 17 barn inn dørene her) Minste skal også vaksineres for SI, så skal presse det også inn på timeplanen.

Får bare legge meg tror jeg. Døgnet har for få timer, og jeg er for dårlig til å planlegge. Kunne jo lagd muffinsene i kveld f.eks.

Føler meg sliten akkurat nå pga sår hals og feber[&o]
Men ellers så føler jeg meg som verdens heldigste jente[:D]

Akkurat nå har jeg det sånn passe mtp at hele familien ligger med kraftig forkjølelse - inkludert lillegutt på 2 mnd.
Ellers har jeg det bra[:)]

Har det bedre enn på lenge...
Ønsker meg bare litt mere motivasjon til å gjør ting!!

I dag er det litt sånn blandede følelser..

er syk og følsom.. så sånn er mine følelser i dag;

[:-][&o][>:][8|][:@][:'(][:D][:)][8D][&:][:(]

med andre ord ustabilt og uforutsigbart..!
litt plagsomt egentlig

Sliter med pustevansker, men er glad for at jeg ikke har like vondt i magen idag! Fikk vite hos legen idag at jeg har infeksjon, men de vet ikke hvor. Hun gav meg henvisning til UL for å sjekke fosteret. Så gleder meg til imorra, for da får jeg se babyen min på UL :) Alt er ikke bare negativt! Også drikker jeg gløgg ;D

Har det bedre enn noen gang![:)]
Har en kjempe nydelig datter og en fantastisk kjæreste!![:)] Nettopp fått meg ny jobb som jeg begynner på i morgen, så jeg tror ikke det kan bli bedre .. :P Eneste som mangler er ett  eget hus og sertifikatet [:D]

er rastløs og blei plutselig kjempe babysjuk [8|]

akkurat nå har jeg d greit, har besøk av 2 gode venninner og spiser pepperkaker og drikker te[:)]
-men tilværelsen ellers trekker ned, er midt i ett brudd med barnefaren og går bare å venter på at han kan finne seg en ny plass å bo så både jeg og han kan gå videre og komme i gang med hverdagen igjen!

Back
Topp