Til alle ultralyd jenter i dag:

JeLa

Forelsket i forumet
Lykke til, og måtte vi få en flott opplevelse alle sammen![:D]
Skal på ultralyd 10.30 i dag, og det blir en helt spesiell opplevelse å få se den lille i magen for første gang.
[:D]

Og jentene som skal på ultralyd i dag er:

carina marie
Charlotte_med_spire
JeLa
marina1
HildeBo
Småtrollpåvei
MiMiTa
*Babymaker*
Mammaen til Max
Nurkis

Så da får vi bare være flinke å oppdatere når vi er hjemme fra ultralyden:)

lykke til alle sammen

ORIGINAL: melhuspia

lykke til alle sammen

Lykke til alle sammen[:)]

Sitter nå å tenker på kusina mi HildeBo som har vært eller er inne til ul nå[:)][:)]

Lykke til alle sammen!![:)][:D]

Ja, lykke til alle sammen :)

Vi får en JENTE til :D Og alt var i skjønneste orden!! Ååå, deilig!!!

Vet om en lita jente som kommer til å hoppa av glede etterpå når hun får vita at hun skal få en lillesøster ja!!

Lykke til alle sammen [:)]

Da var vi hjemme igjen etter en fantastisk flott opplevelse![:)]
Tenk at det ligger ett friskt lite menneske inne i magen min!

Og vi skal ha:
Ei JENTE

Hadde egentlig magefølelse på gutt, men jordmor sa hun var veldig sikker i sin sak. Ingen "snopp" mellom bena der:P Så vi er veldig stolte over å skulle få ei lita prinsesse!

ORIGINAL: bolline

Sitter nå å tenker på kusina mi HildeBo som har vært eller er inne til ul nå[:)][:)]

Søt du![:D]

Gøy at det er en gutt! Så får Martine og Julie endelig fetteren de har ønsket seg!
Kunne ønske UL bare varte ENDA lengre, blir aldri lei av å kikke på den lille! [:D]

Og gratulerer til alle dere andre som også har vært på UL i dag!

Håper dere alle hadde en like koselig stund som det vi hadde!

ORIGINAL: HildeBo

ORIGINAL: bolline

Søt du![:D]

Gøy at det er en gutt! Så får Martine og Julie endelig fetteren de har ønsket seg!
Kunne ønske UL bare varte ENDA lengre, blir aldri lei av å kikke på den lille! [:D]

Det blir stas for dem[:)] Jeg vet....det gikk så alt for fort! Vi hadde igrunn flaks for rett etter at vi var ferdig så gikk brannalarmen inne på avd, så det ble vill oppstandelse ett øyeblikk der... Glad jeg var ferdig ellers hadde de måtte avbryte[;)][8D]

Back
Topp