Til alle som skal ta blodprøver hos furst i Oslo

Maramo

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Det er kun Majorstua som har hastesvar på hcg-prøver. Hvis man vil ha svar på dagen må man derfor dra dit. :)

Er det noe nytt? For jeg har tatt på Furuset og fått svar samme dag.
Var det de sa til meg på furst sentrum når jeg kom dit i dag. Er kun Majorstua som har avtale om svar på dagen. Trodde man gikk det hos alle selv. Fikk heldigvis en veldig hyggelig bioingeniør som skulle forsøke:)

Var det de sa til meg på furst sentrum når jeg kom dit i dag. Er kun Majorstua som har avtale om svar på dagen. Trodde man gikk det hos alle selv. Fikk heldigvis en veldig hyggelig bioingeniør som skulle forsøke:)
Da må det være noe nytt. Jeg tok hCG på furuset i desember og fikk svar bare få timer etterpå:)

Ringte furst nå. Prøvesvaret er klart, men de kan ikke gi det over tlf lenger... så jeg må sitte å vente i håp om at det kommer på furst pasient i kveld. Ellers må jeg vente til mandag...!

Ringte furst nå. Prøvesvaret er klart, men de kan ikke gi det over tlf lenger... så jeg må sitte å vente i håp om at det kommer på furst pasient i kveld. Ellers må jeg vente til mandag...!
Logg inn med bankID på furst:) Se om det ligger der. Du skulle ha fått med deg en kode for å logge inn. Men nå kan alle sjekke prøvesvar med bankid.

Logg inn med bankID på furst:) Se om det ligger der. Du skulle ha fått med deg en kode for å logge inn. Men nå kan alle sjekke prøvesvar med bankid.
Sjekker hvert 5 min tror jeg:p muuulig det skulle komme i kveld. Går visst ikke inn der automatisk etter ferdig analyse..

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp