Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noe nytt? For jeg har tatt på Furuset og fått svar samme dag.Det er kun Majorstua som har hastesvar på hcg-prøver. Hvis man vil ha svar på dagen må man derfor dra dit.![]()
Var det de sa til meg på furst sentrum når jeg kom dit i dag. Er kun Majorstua som har avtale om svar på dagen. Trodde man gikk det hos alle selv. Fikk heldigvis en veldig hyggelig bioingeniør som skulle forsøkeEr det noe nytt? For jeg har tatt på Furuset og fått svar samme dag.
Da må det være noe nytt. Jeg tok hCG på furuset i desember og fikk svar bare få timer etterpåVar det de sa til meg på furst sentrum når jeg kom dit i dag. Er kun Majorstua som har avtale om svar på dagen. Trodde man gikk det hos alle selv. Fikk heldigvis en veldig hyggelig bioingeniør som skulle forsøke![]()
Får håpe damen i skranken bare hadde en dårlig dag og skulle være litt vrangDa må det være noe nytt. Jeg tok hCG på furuset i desember og fikk svar bare få timer etterpå![]()
Logg inn med bankID på furstRingte furst nå. Prøvesvaret er klart, men de kan ikke gi det over tlf lenger... så jeg må sitte å vente i håp om at det kommer på furst pasient i kveld. Ellers må jeg vente til mandag...!
Sjekker hvert 5 min tror jegLogg inn med bankID på furstSe om det ligger der. Du skulle ha fått med deg en kode for å logge inn. Men nå kan alle sjekke prøvesvar med bankid.
Nei, det oppdaget jeg også. Fikk derfor en kode neste gang.Sjekker hvert 5 min tror jegmuuulig det skulle komme i kveld. Går visst ikke inn der automatisk etter ferdig analyse..
Smart! Skal huske det på mandagNei, det oppdaget jeg også. Fikk derfor en kode neste gang.