Til alle som prøver-> billige tester!!!

Jeg bestilte varer på torsdag 9/6, og fikk dem i posten i dag lørdag 11/6, fra Danmark. Bestilte 21 EL-tester og 15 graviditetstester, til 236,-. Har ikke prøvde dem ennå, men er super fornøyd med kjøpet så langt...

Det må jeg si virket billig ja...
Du får gi oss tilbakemelding på om du er fornøyd med dem da, når du har fått prøvd de!?
Takk for tipset!

Jeg kjøpte strimler, og de virker greie de. Har bare prøvd to eggløsningstester ennå som har vært negative. Men mann min kommer ikke hjem før om en uke fra jobb, måtte bli fire dager ex i nordsjøen [:@], så den PP går nok i vasken...[:(].
Skal teste fra IKM, men HCG kan oppdages i urinen 6-15 dager etter befruktning. Kan tas hele dønet, men et mere konkret resultat kan oppnås ved å teste om morgenen, for da er HCG hormonet mest konsentrert.

Så dumt at han blir borte da. Vi har prøvd nå nesten hver dag vi. hehe... Veit ikke akkurat når eggløsning er, men hadde veldig vondt på den ene siden igår så kan nok hende det skjedde noe da. Idag har jeg bare vondt i hele området der nede. Har ingen hastverk enda vi da, bare moro å se om vi får det til [:D]

Ja det er en spennende tid! Har ikke hastverk her heller, men man blir litt lett opphengt i sykluser og EL allikevel... [8|]

Ja det er rart med det. Tenker ganske mye på det. Og blir oppriktig skuffa når det ikke går. Glad jeg reiser til syden på tirsdag, da går denne venteperioden fort.. tror jeg må ta med en test hehe [;)]

Åååå... det hørtes deilig ut med ferie. Her på vestlandet er det fortsatt ganske kaldt, og det er noen uker til jeg skal ha ferie ennå. Håper varmen kommer hit snart og...
Ønsker deg god tur!! Og lykke til med testen om ca 2 uker... Krysser fingrene for deg [:D]

billige-tester/dk er den samme som www.billige-tester.com men det er GRATIS tilsendig for ordre under 200kr der.
Trur det er de samme testene og billig. Man kan bare bestille mindre, men flere ganger istede. like greit det!!

Det var et bra tips. Mulig jeg bestiller noen jeg også for det er alltid greit å ha liggende....

Ikke vet jeg. Jeg bestilte mine i forje uke. Fikk føst mail om at de var bestilt, så fikk jeg mail om at de hadde mottat betalingen, fikk så mail om at de var sendt. I dag fikk jeg dem i posten! Veldig greit.

betalte du med kort eller? Jeg gjorde det.. men så skulle de ha det kontrollnr... og jeg leita og leita på kortet.... Veit ikke om jeg fant riktig nr..... Men fikk bekreftelse på mottatt bestilling på mail iallefall..... Får vel bare se om de dukker opp i posten

Nei ikke med kort. Satt eover penger på et konto nr. VAr litt usikker,men gjorde det siden det var snakk om et lite beløp. Ble bra! Fikk testene og har tatt dem i bruk. Ikke fått EL på dem enda da men er jo bare 13 dag i dag

Skal si det var billige eggløsningstester og graviditetstester der ja..var inne å så der nå,skal jammen med benytte meg av det neste gang jeg skal ha tester,for på apoteket er det altfor dyrt..Betalte 249 for 7 eggløsningstester her om dagen på apoteket..Alt for dyrt med slike ting her i Norge [:@]
Så trenger jeg flere tester nå så vet jeg hvor jeg skal kjøpe de..
Takk for tipset.
ORIGINAL: Krepsen

Her får du bestilt billige graviditetstester og eggløsningstester:
http://www.billige-tester.com/

Får håpe du ikke trenger fler enn de du har kjøpt da, at det blir resultat mener jeg...[;)]

Ja det håper jeg oxo..Lei av å vente på at det skal klaffe nå..
ORIGINAL: pebbles

Får håpe du ikke trenger fler enn de du har kjøpt da, at det blir resultat mener jeg...[;)]

Takk for tipset, skal sannelig bestille der hvis (evig opptimist jeg [:)]) jeg trenger flere ennn den ene jeg har liggende. Hehe, men det gjør jeg jo ikke.... Er inne i andre pp nå, og snart er det leggetid [:D]. Har EL ca på onsdag, spennende!

Back
Topp