Til alle som har født

Fitness

Forelsket i forumet
Hvordan er dagene nå, og hvordan er formen deres ?

Her går det veldig bra, og foreløpig er dagene som trebarnsmor veldig fine, takket være en veldig snill baby. Det ser ut til at til og med toåringen har innfunnet seg med det nye familiemedlemmet, og jeg må si at jeg hadde trodd han skulle reagere mer enn det han gjør.

Lillemor er supersnill dag og natt, så dette er en helt ny verden for meg. Lillegutt på 2 år var nemlig veldig urolig av seg som baby, sov kun ca en halvtime om gangen og våknet av den minste lyd. han var også veldig urolig på kveldene, og skrek en god del. Grensen til kolikk tror jeg.  Jeg var litt redd for at lillemor skulle bli som ham, men heldigvis ser det ut til at vi har fått en rolig baby. Hun var forøvrig rolig i magen også.

Formen min er stadig stigende, selv om jeg blir fort sliten men det er jo ganske slitsomt å amme også, tar en del energi. Nå venter jeg bare på at jeg kan begynne å trene ordentlig igjen, ikke bare trilleturer. Jeg må bli kvitt bolledeigmagen min hehe ;-)

her går det vel greit. formen gå det bedre og bedre med, orker lengre turer både pgasting som ikke er så vonde og energien kommer tilbake. men føler meg som en melkemaskin, synes han henger i puppen hele dagen, spesielt på kvelden til han sover i 12-tiden.... tar jeg han med på trilletr så sover han stort sett hele turen, men værre nr man er hjemme.

formen er mye bedre nå :) men siden storebror sin bhg er i streik så er jeg døø sliten av å ha to kids hjemme, men skal heldigvis i åpen bhg i morgen :D 

bianca lager mer lyd av seg enn det nathaniel gjorde, men hun er en snill jente og som nå sover mer om natten      

skal trene jeg også, men ikke for å gå ned i vekt men for å stramme opp etter begge sv.skapene ;)  skal bli digg å få kroppen tilbake til sin gamle gode form kjenner jeg :) 

Her er formen veldig bra:-) Har fått en gutt som sover så og si hele tiden;-) Har hatt noen økedager i det siste så han har hengt mer på puppen enn normalt, men ellers har vi det veldig greit. Men bekkenet er fortsatt ikke helt på topp, så det blir fortsatt bare med korte trilleturer enda.

Hadde sett for meg at detre siste dagene i denne uka skulle bli slitsom pga streik i bhg til storebror, men så viste det seg at akkurat på hans gruppe er ingen organisert så det ble bhg alle tre dagene:-)Bare litt redusert åpningstid:-) Så i dag blir det forhåpentligvis barseltreff på meg, om det er flere som møter opp:-):-)

Lollimoi skrev:

Her er formen veldig bra:-) Har fått en gutt som sover så og si hele tiden;-) Har hatt noen økedager i det siste så han har hengt mer på puppen enn normalt, men ellers har vi det veldig greit. Men bekkenet er fortsatt ikke helt på topp, så det blir fortsatt bare med korte trilleturer enda.

Hadde sett for meg at detre siste dagene i denne uka skulle bli slitsom pga streik i bhg til storebror, men så viste det seg at akkurat på hans gruppe er ingen organisert så det ble bhg alle tre dagene:-)Bare litt redusert åpningstid:-) Så i dag blir det forhåpentligvis barseltreff på meg, om det er flere som møter opp:-):-)

Det er deilig med rolige sove babyer :-) Endelig har jeg fått oppleve det også ;-) Ingen i vår kommune er tatt ut i streik enda, så storebror på 2 år går (heldigvis) i barnehage som normalt. Han er svært aktiv og høylytt om dagen, så ser for meg at det kan bli litt stress å ha to små hjemme alene...

Veldig deilig med sove babyer ja:-) Ja, det hadde blitt mye å hatt en 2 åring springende her hjemme sammen med oss;-) Han har veldig masse energi, noe jeg ikke har så aaalt for mye av;-)hehe...

Jeg fikk mitt første barn for 18 dager siden. Sydde ganske mye, men det har holdt med paracet, så har ikke hatt så veldig vondt. Formen stiger for hver trilletur og lillegutt er verdens nydeligste. Han er en veldig snill gutt. Gråter heldigvis minimalt (bank i bordet), men er et ordentlig matvrak. Han henger i puppen minst annenhver time gjennom hele døgnet. Sovner inntil puppen om natten, så det er bare å legge seg å sove igjen, men er allikevel slitsomt å stå opp å amme annenhver time. Men bare han fortsetter å gråte så lite som han gjør nå og holder seg frisk, så er jeg allikevel fornøyd. Det er jo bare en periode, regner med det går seg til etter hvert. Jeg har prøvd å erstatte noen nattmåltid med smokk, men det ble blankt avvist med sutring og et par våketimer som straff, så det ga jeg fort opp. Ellers hadde jeg trodd at formen skulle være mye verre etter fødselen, så jeg er positivt overrasket :) Den ene puppen er fortsatt sår, til tross for riktig sugetak, men jeg må vel klare å holde ut en stund til det har fått grodd.

Formen er grei nok vis det ikke hadde vært for den forbaska forkjølelsen jeg har hatt i flere uker nå, sukk.. OG barnehagen streiker her så har en veldig aktiv og sta toåring her..og babyen har mye luft i magen og kan ha laaaange våken tider på dagen hvor hun må bysses.. Gleder meg til streiken er over ihvertfall!

Back
Topp