Til alle som gir mme

Klomsis

Forelsket i forumet
MAI 2013
Ville bare si at jeg synes dere gjør en kjempe jobb. :-) måtte gi mme i 10 dager 2 måltid for dagen pga forlenget gulsott. Så har prøvd meg litt på det. Hær ble d forstoppelse, og grining vær gang vi måtte gi flaska og gulp over hele huset og alle klær :*) så ville bare si at jeg synes dere er sterke og flinke mødre:-) er sikkert ikke sån som jeg hadde d for alle da:-)

Her måtte vi også gi litt mme i starten, men nå pga forstopping har bi måtte gå over til kun mme og skifter vel klær mellom 10-15(!!) ganger hver dag, og aldri antrekk uten smekke:(

Etter vi byttet merke er det ingen gulp, ingen forstoppelse og bare kos med maten :) hipp var bedre enn nan, nå pulver for melkeallergi. Så trenger ikke å bytte noe klær her heldigvis :)

Etter vi byttet merke er det ingen gulp, ingen forstoppelse og bare kos med maten :) hipp var bedre enn nan, nå pulver for melkeallergi. Så trenger ikke å bytte noe klær her heldigvis :)
Jeg gir også hipp, og er veldig fornøyd :) har begynt å gi bittelitt malt 1-2 måltider pga økt mengde mme. Men ikke noe problem med mage eller avføring enda i alle fall :) brukt i 7 uker. Det er litt smågulping, men det gjør hu de gangene hu kun får mm også ;) og er det stor gulp på gang har hu slukt for fort eller spist for mye.. i tillegg er den økologisk og bonus med at den er betraktelig billigere enn konkurrentene :)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Jeg gir også hipp, og er veldig fornøyd :) har begynt å gi bittelitt malt 1-2 måltider pga økt mengde mme. Men ikke noe problem med mage eller avføring enda i alle fall :) brukt i 7 uker. Det er litt smågulping, men det gjør hu de gangene hu kun får mm også ;) og er det stor gulp på gang har hu slukt for fort eller spist for mye.. i tillegg er den økologisk og bonus med at den er betraktelig billigere enn konkurrentene :)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
Absolutt :) hun spydde og var urolig, så har hun mest sannsynlig melkeallergi. Så nå bruker vi nan H1, spesial mme fra apoteket. En helt ny jente :)

Back
Topp