Til alle som er bv vennlige!!

louis22

Elsker forumet
Vi kan alle la disse sinte fruene skrive seg gule og blå vi kan ha det koselig og diskutere som vi vil.
La oss sammen boikotte dem i sin helhet med ikke og svare dem eller i det hele tatt gi respons på noe av det de skriver .
de er kun ute etter og lage sur stemning og det har de klart hittill!! det vil aldri ta slutt om vi bryr oss..[:)]
jeg som har kranglest mest vil nå ikke svare dem om denne saken mere eller forsvare meg mot mere løgn .. I DON`T GIVE A SHIT!!!

[:D]helt enig der[:D] selv om jeg ikke hveit hvem du sikkert til så spiller ikke det så stor rolle[:D] hallo jenter...vi sitter her inne og prater med hverabdre for at det skal være korslig og ikke for og skape SUR stemmning for alle andre[:D][:D] jeg elsker denne siden men gidder ikke sitte her vist alle skal være sure og barnslige[:-]

Fysj, er det noen som lager sur stemning??[&:]

da er vi blide fra nå av dem som ønsker og være her blir resten drar enkelt og greit!!

Jeg er bv-vennlig[:D]
Har ikke fått med meg helt hva som har skjedd her ihelga, men noe har det vært...men det gir jeg blaffen i[;)]

Desverre er det enkelte som har et sterkt behov for å "kvalme"

får håpe fingra mine vil være med da:) vanskelig å overse da... men jeg skal klare det[:)]

Er med[:D]

Kjempe bv-vennlig jeg[:)][:)]

BV jeg også. Snill som et lam [;)]

samma her[:D] det værste jeg vet er krangling!!!!!!

Bv vennlig Edvine

Jeg er også veeeldig BV-vennlig! Da håper vi på bedre tider her inne da [;)][:D][;)]

jeg er veldig bv vennlig[:D][:D][:D]
så ja jeg er med

me eg å

I'm in[:D]

Så sant så sant! Du kunne vel være nokså "på hogget" du, men du har jammen forandret deg!!!!! [:D] [:D] hvem det er som krangler nå har jeg ikke fått med meg, men la dem krangle.. Vi får holde oss for gode til slikt! Enten det er prøvere, gravide eller nybakte mødre, så har vi vel egentlig nok med å krangle med oss selv til tider... [8D]

Back
Topp