Til alle mine gode januarmammaer !!!

Linka

Gift med forumet
Jeg MÅ bare få ut dette....

DERE er bare så utrolig snille og koselige. Jeg trives skikkelig her inne med dere og kunne ikke tenkt meg noen andre å tilbringe så mye tid sammen med. ( sånn bortsett fra barn og sambo da[;)] )
Jeg har ikke ord for hvor flott jeg har hatt det sammen med dere det siste året og jeg vet at jeg kommer til å kose meg med dere i lang tid fremover.

Dere lyser opp hverdagen med de nydelige bildene av barna deres og hvis jeg har det trått vet jeg at dere er her for meg.

Stor takk skal dere ha og mange klemmer til hver og en av dere !!!!

Hilsen en kjempeglad januarmamma !

Du virker uuutrolig søt og hyggelig selv også
Og jeg må bare si at du har jo gjort en vannvittig god jobb her inne på januarklubben..helt utrolig bra...

ORIGINAL: siric

Du virker uuutrolig søt og hyggelig selv også
Og jeg må bare si at du har jo gjort en vannvittig god jobb her inne på januarklubben..helt utrolig bra...

Takk vennen min...... men jeg kunne ALDRI gjordt det uten dere !!!!

åhhh så søt du er

Du er søt da, vennen!![:)] Vi setter kjempestor pris på deg også!!!!! Jeg synes det er kjempekjipt at jeg ikke fant veien inn hit tidligere! Det er jo her inne det er hyggelig å være jo[:)] Men nå er jeg i hvert fall her da, he he[;)]

Hehehe... ja, vi er ganske snille her inne og om du ikke fant veien med en gang så er det viktigste at : DU ER HER NÅ !!!!
Klemmer

Tusen takk[:)]

ORIGINAL: Linka

Jeg MÅ bare få ut dette....

DERE er bare så utrolig snille og koselige. Jeg trives skikkelig her inne med dere og kunne ikke tenkt meg noen andre å tilbringe så mye tid sammen med. ( sånn bortsett fra barn og sambo da[;)] )
Jeg har ikke ord for hvor flott jeg har hatt det sammen med dere det siste året og jeg vet at jeg kommer til å kose meg med dere i lang tid fremover.

Dere lyser opp hverdagen med de nydelige bildene av barna deres og hvis jeg har det trått vet jeg at dere er her for meg.

Stor takk skal dere ha og mange klemmer til hver og en av dere !!!!

Hilsen en kjempeglad januarmamma !

Signerer denne jeg. Er kjempe glad i dere alle
[:)]

Hva skulle jeg ha gjort uten dere i flekkene???

Tuuusen takk til alle sammen fra meg!!!

Tusen takk. Kjempe glad i deg og.

Så koselig!! Er helt supert å være her med dere alle sammen!!

Åååå....så koselig tråd da!!!!
Har ikke sett denne jeg, har ikke vert her noe serlig på et par dager,
har pleiet litt kjærlighet også! thihihi...

SUPER STOR KLEM TIL DERE ALLE!!!!

Føler det på lik måte!!!
Så dissa mannfolka får bli så sprø de vil...
Og du er virkelig SUPER Linka!!![:)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp