Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det har jo vært litt liten aktivitet her i det siste, så jeg har tilbragt en dag på generelt (titten innom her også innimellom) og der er det bare krangletråder for tia... Så derfor er det deilig og komme hit hvor det er krigsfri sone[:)]
Det har jo vært litt liten aktivitet her i det siste, så jeg har tilbragt en dag på generelt (titten innom her også innimellom) og der er det bare krangletråder for tia... Så derfor er det deilig og komme hit hvor det er krigsfri sone[:)]
Ja det er alltid godt å komme her og få bare godord og svar på ting en lurer på!
Jeg skriver aldri på generelt lengre, men må innom og lese for det om [:D]
For nyskjerrig er jeg [:D]
Hehehehe....godt å se det er flere som tenker som meg!!! føler at det er godt å "rømme" til dere etter all det USAKELIGE og utrolig barnslige kranglinga der inne.... skjønner bare ikke at noen GIDDER!!! jeg leser kjapt gjennom, men orker jaggu ikke hisse meg opp....vet mange prøver bare å provosere likevell! [;)]
Fremdeles her det er BEST ja!!![:)]
Orker ikke titte innom generell i det hele tatt lenger jeg...
Blir litt for mye,syns jeg - så det får skje det som vil skje der inne![;)]