Til alle mammaer og kommende mammaer

jordbærets pappa

Blir kjent med forumet
Jeg tror vi pappaer trenger litt hjelp til å komme i gang her.
Kanskje mammaer kan være behjelpelig til å få pappaer inn her??

[:)]
 
maser og maser på pappaen her i huset... Men tror ikke han tør helt...
 
Min mann har så vidt tittet innom, men jeg tror han syns det er litt for mange damer her inne. (på pappaforumet altså...) kanskje han har mere lyst når det blir flere pappaer her...[:)]
 
Det tror jeg og! Så all pappaer, kom igjen diskuter i vei og vis at dere er her[:)]
 
ORIGINAL: Dråpe

Min mann har så vidt tittet innom, men jeg tror han syns det er litt for mange damer her inne. (på pappaforumet altså...) kanskje han har mere lyst når det blir flere pappaer her...[:)]


Jeg føler det samme, og bruker www.verdensbestepappa.com. Det er en side bare for pappaer, med eget forum. Ikke så stor som denne siden, men greit for oss papper (to be) å kunne ha noe for oss selv [;)]
 
Mannen min, Homer, har nå "oppdaget" forumet, og er inne her daglig og sjekker.... Syns dette er kjempe koslig!
 
Jeg vil gjerne at han skal være her, men vet ikke åssen jeg skal få overtalt han... Noen råd???[:D]
 
min kommer inn her nå eterhvert..måtte bare lage seg en e-mail adresse først!!!!

godt han ikke vet nicet mitt[8D]
 
Det er ihvertfall bra at mammaer vil at pappaen skal komme inn her..
Jeg tror kanskje pappaene er redde for at det de poster her skal bli lest av sin kjære og kanskje bli litt mobbet...

Kjenner vel kanskje litt til den følelsen selv.
Men jeg blir ikke det.. tvert i mot!

Det er bare å poste i vei pappaer!!
 
ORIGINAL: jordbærets pappa

Det er ihvertfall bra at mammaer vil at pappaen skal komme inn her..
Jeg tror kanskje pappaene er redde for at det de poster her skal bli lest av sin kjære og kanskje bli litt mobbet...

Kjenner vel kanskje litt til den følelsen selv.
Men jeg blir ikke det.. tvert i mot!
 
det er ikke noe å være flau av gutter og si det de mener på dette forumet...er jo bare å hiv dere med på diskusjoner som er intresant for alle pappaer...come on

Det er bare å poste i vei pappaer!!
 
Back
Topp