Til alle gravide og prøvere

Vinterdrøm

Glad i forumet
Hei, hei - jeg er en av prøverne. Forstår og er enig at det blir vel mye prat og tråder om el og lignende her inne. Men som en annen poengterte, er det godt å høre om tegnene dere heldige gravide kjenner, om vi kan relatere dem til våre symptomer.Noen av dere holdt også på slik dagene før dere testet.

Jeg skjønner at dere ønsker først og fremst å la praten handle om graviditet og spørsmål og tanker ang det. Men kan vi ikke alle prøve å ha litt tålmodighet? Dere vet at noen av prøverne kommer garantert til å havne her inne, andre ikke. De som ikke klarer det, går over i neste forum. Problemet er da løst. Og samholdt dere imellom kan styrkes og bygges på uten uromomenter.

Samtidig som vi prøvere kan bli mer aktive i FØR SVANGERSKAPET. Vi må respektere at terminklubben er for dem som skal føde i januar 2009. Håper virkelig jeg blir en av dere.
 
Sorry at jeg er litt krass nå, men det er faktisk et forum som heter "FØR svangerskapet" som er forumet for akkurat det du mener man kan bruke terminforumene til....
 
Personlig så kunne det ikke falt meg inn å drive å "symptomjage" på terminforum etter terminforum, og flytte inn hver eneste mnd....
 
ORIGINAL: Vinterdrøm

Hei, hei - jeg er en av prøverne. Forstår og er enig at det blir vel mye prat og tråder om el og lignende her inne. Men som en annen poengterte, er det godt å høre om tegnene dere heldige gravide kjenner, om vi kan relatere dem til våre symptomer.Noen av dere holdt også på slik dagene før dere testet.

Jeg skjønner at dere ønsker først og fremst å la praten handle om graviditet og spørsmål og tanker ang det. Men kan vi ikke alle prøve å ha litt tålmodighet? Dere vet at noen av prøverne kommer garantert til å havne her inne, andre ikke. De som ikke klarer det, går over i neste forum. Problemet er da løst. Og samholdt dere imellom kan styrkes og bygges på uten uromomenter.

Samtidig som vi prøvere kan bli mer aktive i FØR SVANGERSKAPET. Vi må respektere at terminklubben er for dem som skal føde i januar 2009. Håper virkelig jeg blir en av dere.

 
enig med deg. jeg skal fra nå av kun være aktiv på før svangerskap. jeg begynte å kikke på jan10 forumet for en stund siden og da dreide alle tråder om at man ønsket å være her inne, dermed trodde jeg det var akseptert jeg. jeg er ikke den som er mest aktiv her inne, men d er vel lov å kunne drømme og kikke litt på dere som er så heldige å ha fått en positiv test allerede. mange av dere som nå har testet positivt har vært her inne og laget tråder med el, ikm og lignende.. men som sagt,jeg skal respektere dette og holde meg unna. 
jeg synes vi skal legge denne ballen død nå, og respektere hverandre nok til å være enig om å være uenig. ikke noe poeng å lage uhyggeligheter, dette skal være ett hyggelig sted for alle[:)]
håper jeg får mulighet til å bli kjent med dere etterhvert. og hvis ikke:
lykke til alle sammen med svangerskapet[:)][:)]
 
Back
Topp