Til alle februarmamsene!

caracara

Forumet er livet
Det er utrolig gøy å se dere i tråden til Klesklypa! litt trist at flere skriver at de ikke er fine [:(] selvfølgelig er dere fine!! slutt å si sånt!
(jeg skulle til å skrive at jeg ikke fant et representativt bilde av meg selv, helt til jeg plutselig fant ett som gikk litt an, så det GÅR! [;)])

100% enig. Verdens fineste babyer - verdens fineste mammaer. [:D]

Jeg har ikke lagt ut bilder, siden jeg er usikker på om jeg vil stå frem fra mørket eller den mystiske tilværelsen (Miss litt mystisk). [8D] 

Et nydelig knippe med både mammaer (pappa) og ALLE de nyyydelige bebissene!! [:D][:D][:D][:D]

Jaaaaa.. kjempe morro å se [:)][:)][:)][:)]
Fiiiiine mammaene [;)]

*Nekter å legge inn bilde av meg selv* Pluss har ingenting av nyere dato[8D]

suuuuuper nydlige mamma'er :D alle er så flotte[:D] MHHHHM[:D][:D]

Ja alle DERE er flotte ja hihihi

ORIGINAL: Trone

Bettand, vi har jo lagt ut bilder fra LT da! :) :) :) :) På fellesbloggen :)

*Går og gjemmer seg bak en gardin og gremmes*

ORIGINAL: bettand

du er jo superflott[:D] hotMAMA! sett deg jeg[:D]

ORIGINAL: juneb

ORIGINAL: bettand

du er jo superflott[:D] hotMAMA! sett deg jeg[:D]

Huff og huff. Da har du ikke sett håret mitt lately og den manglende klesstilen min ROTFLMAO

Du er nydelig, Bettand!!! Og jeg har jo også sett deg [:)] Og duh, det er LOV å se ut som en dass når man går hjemme. Hah, du skulle sett meg, jeg kunne vært brukt til dassrull-pynt, knapt nok det [:'(] Jeg er SHABBY-chick for tiden [8D]

ORIGINAL: Escuro

Du er nydelig, Bettand!!! Og jeg har jo også sett deg [:)] Og duh, det er LOV å se ut som en dass når man går hjemme. Hah, du skulle sett meg, jeg kunne vært brukt til dassrull-pynt, knapt nok det [:'(] Jeg er SHABBY-chick for tiden [8D]

Hehe jo takk. Men jeg eier faktisk ikke klesstil eller sveisstil eller noe lenger[8D][8D] Kunne trengt en sånn : bli ny garderobe greier. Hvorfor kommer de ikke bare på døra og fikser slik at jeg slipper selv???Hater å shoppe.
Du er jo bare helskjønn Escuro, så du må rulle inn[:)]

Back
Topp