Til alle dere

3 stars

Elsker forumet
Som har vært på jobb intervju, hva ble dere spurt om å hvor mange var det sm intervjuet deg? Håper mange kan svare å gi meg tips, er så forfærdelig nervøs[&:]. Har laget en tråd før men fikk lite respons, håper på litt mer hjelp her[:)].

Skriv gjerne hvilken jobb det var du hadde søkt på.

var 3 stk som var inne med meg. husker ikke så mye om hva jeg ble spurt om egentlig, er 7 år siden,men jeg fikk mange spørsmål, blandt annet hvor jeg så meg selv om 5 år, hva mine positive/negative sider var, hva som var viktig på arbeidsplassen for meg..

denne siden var litt grei: http://www.aftenposten.no/jobb/guide/article2832940.ece

ble spurt for eks.
om du blir 'uvenner' med en på jobb hva gjør du da?

om vi bestemmer oss for et 'program' for en av brukerne(utviklingshemmede),
og en annen gjør det motsatte, vil du si ifra eller overse det?

sånne ting:P

var driiiiit nervøs men fikk tlf om at jeg fikk jobben en halvtime etter intervjuet:)
trodde ikke det hadde gått så bra men tror di er vandt til at folk er nervøse heheh

Flere?

jeg var på jobb intrvju på tirsdag som var,og jeg blei skuffa over hvor lite spm jeg fikk! hehe..men de må nå ha likt det de hørte,for skal på 2.gangs intervju i morgen! var 2 stk som intervjuet meg[:D]

Jeg søkte på mye som hadde med butikkservice, eller selger i butikk.
Ble spurt om hva jegdrev med nå, hva og hvor jeg ville hen. hva mine erfaringer og mål var/er. hvorfor søkte jeg på denne stillingen. litt om sivilstatus.

Jeg var meg selv hele veien, prøvde og svare så godt jeg kunne på alle spørsmål, være åpen og ærlig...[:D]
Det gikk bra på den 3 interjuve[:D][:D][:D][:D]
åja, klassiske 3 + og 3- sider med deg selv[:-]

opp med deg.

Ingen flere som har vært på jobb intervjuv?
Fortsetter å mase jeg[:)].

si 3 positive og 3 negative sider ved deg selv (hater det)
fikk masse spørsmål om flere problemstillinger som kunne oppstå i barnehagen. så måtte forklare hva jeg hadde gjort osv..
de var 2 som intervjuet

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

fikk masse spørsmål om flere problemstillinger som kunne oppstå i barnehagen. så måtte forklare hva jeg hadde gjort osv..
de var 2 som intervjuet

Hva svarte du på det ang, negative og positive ting ved deg selv?

ORIGINAL: 3 stars

de var 2 som intervjuet

Hva svarte du på det ang, negative og positive ting ved deg selv?

kan svare hva jeg sa[8|]

3 positive : snill, er til og stole på, stå på menneske
3 negative: temprament , kanskje for snill (kan jo være + som - side det) og sta

ORIGINAL: 3 stars

de var 2 som intervjuet

Husker ikke helt jeg.
men Positive - står på - snill -
negative- røyker - sjenert - 

nevn tre positive sider, og tre negative sider ved deg selv...
HVis du kommer opp i en situasjon med en kunde som ikke er fornøyd hva gjør du da?
hvorfor skal vi ansette deg?

dette til butikk jobber..

Takk for svar alle sammen[:)].

Back
Topp