Vil bare si at dere alle er så flotte og hyggelige damer. Når jeg gikk gravid var jeg stadig innom å leste hva dere skrev og fikk mange gode tips. Høres kanskje dumt ut for mange, men jeg turte ikke å skrive noe selv her inne da. Sliter veldig med sosial angst, så slet litt med å gjøre meg tilkjenne her inne. Men etter at Vesla kom så tok jeg sjansen å presenterte meg og for en hærlig respons fra alle.
Synes dette er et kjempeflott forum, og med så mange hærlige damer[:D] Har fått mange gode tips og råd, og mye god støtte. Her kan man si hva man har på hjertet, og møte mange gode tilbakemeldinger. Og det er så morsomt å følge dere og deres nydelige gull!
Så tusen takk alle vakre damer for at dere er med på å gjøre dette til et flott forum
til alle sammen!
Synes dette er et kjempeflott forum, og med så mange hærlige damer[:D] Har fått mange gode tips og råd, og mye god støtte. Her kan man si hva man har på hjertet, og møte mange gode tilbakemeldinger. Og det er så morsomt å følge dere og deres nydelige gull!
Så tusen takk alle vakre damer for at dere er med på å gjøre dette til et flott forum
til alle sammen!