Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ser det er så mange som er redde for litt rosa/brun utflod , jeg har hatt begge deler , og til og med vært en rød liten "ert" ( bløt ) , men dette er helt normalt , så jeg håper dette innlegget skaper litt mer trygghet for mange her inne
Var på UL i dag 7+4 men dette er vel mest pga av alder
Her var det et bankende hjerte og alt var tipp topp
Så jenter , vær så snill og ikke tenkt negativt selv om det er litt lyserosa eller brunt på papiret . Det skal også sies at jeg har svært lite symptomer annet en jeg er litt mer sulten og har litt ømme pupper i ny og ne
Legger ved bilde av ehh.. reka hehe ( spiren )
For en flott reke
Veldig hyggelig at du skriver betryggende ord
I forrige svangerskap hadde jeg også en liten blødning som varte i 5 dager, og resultatet ble verdens nydeligste lille gutt
Ja vi trenger slike innlegg og vi trenger betryggende ord
Jeg har hatt dette i snart 3 uker og man kan ha det sånn hele svangerskapet , for noen går det over og noen har vanlig mens også , trur det er viktig å holde motet oppe nyte tiden og slappe av med positive tester
Vis vedlegget 335582 Ser det er så mange som er redde for litt rosa/brun utflod , jeg har hatt begge deler , og til og med vært en rød liten "ert" ( bløt ) , men dette er helt normalt , så jeg håper dette innlegget skaper litt mer trygghet for mange her inne
Var på UL i dag 7+4 men dette er vel mest pga av alder
Her var det et bankende hjerte og alt var tipp topp
Så jenter , vær så snill og ikke tenkt negativt selv om det er litt lyserosa eller brunt på papiret . Det skal også sies at jeg har svært lite symptomer annet en jeg er litt mer sulten og har litt ømme pupper i ny og ne
Legger ved bilde av ehh.. reka hehe ( spiren )