Til alle dere som har rosa/ brun utflod

Aurora❤️

Glad i forumet
MayDay2021
Smånissene 2022
Junispirene24❤️
08F52291-0ED2-4349-B488-43DE9D63FFCF.jpeg Ser det er så mange som er redde for litt rosa/brun utflod , jeg har hatt begge deler , og til og med vært en rød liten "ert" ( bløt ) , men dette er helt normalt , så jeg håper dette innlegget skaper litt mer trygghet for mange her inne :Heartred
Var på UL i dag 7+4 men dette er vel mest pga av alder :joyful:
Her var det et bankende hjerte og alt var tipp topp:Heartred
Så jenter , vær så snill og ikke tenkt negativt selv om det er litt lyserosa eller brunt på papiret . Det skal også sies at jeg har svært lite symptomer annet en jeg er litt mer sulten og har litt ømme pupper i ny og ne :love7:smug:
Legger ved bilde av ehh.. reka :hilarious::joyful: hehe ( spiren ) :Heartred

For en fin liten reke:Heartpink

Veldig godt å lese! Håper det gjelder meg og. Takk for at du delte :love7

For en flott reke:joyful:
Veldig hyggelig at du skriver betryggende ord:happy:
I forrige svangerskap hadde jeg også en liten blødning som varte i 5 dager, og resultatet ble verdens nydeligste lille gutt :Heartbigred

Ja vi trenger slike innlegg og vi trenger betryggende ord :love7
Jeg har hatt dette i snart 3 uker og man kan ha det sånn hele svangerskapet , for noen går det over og noen har vanlig mens også , trur det er viktig å holde motet oppe nyte tiden og slappe av med positive tester :happy093:Heartred

Vis vedlegget 335582 Ser det er så mange som er redde for litt rosa/brun utflod , jeg har hatt begge deler , og til og med vært en rød liten "ert" ( bløt ) , men dette er helt normalt , så jeg håper dette innlegget skaper litt mer trygghet for mange her inne :Heartred
Var på UL i dag 7+4 men dette er vel mest pga av alder :joyful:
Her var det et bankende hjerte og alt var tipp topp:Heartred
Så jenter , vær så snill og ikke tenkt negativt selv om det er litt lyserosa eller brunt på papiret . Det skal også sies at jeg har svært lite symptomer annet en jeg er litt mer sulten og har litt ømme pupper i ny og ne :love7:smug:
Legger ved bilde av ehh.. reka :hilarious::joyful: hehe ( spiren ) :Heartred
Hipp hurra for bankende hjerte! Haha, jeg er så full av hormoner, ble helt rørt av innlegget ditt.

Back
Topp